۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۷۲۸۴۱۸
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

امروز دشمن با تمام توان وارد شده است/ با جهاد تبیین شبهات را پاسخ دهیم

امروز دشمن با تمام توان وارد شده است/ با جهاد تبیین شبهات را پاسخ دهیم
امیرآبادی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان وارد شده است گفت: امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان بیشتر از ما اعتماد داشتد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی در همایش دهه هشتادی ها و نودی های کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم که امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار مرکزی شهر برگزار شد اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید در مسیر آنها قدم بگذاریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان بیشتر از ما اعتماد داشت و بسیاری از مسئولیت ها را به آنان واگذار می کرد امروز نسل جوان نیز مسئولیت سنگینی در اداره کشور دارند.

وی بیان کرد: دهه هشتادی ها باید به میدان بیایند و این انقلاب باید به مسیر خود در مسیر توسعه و مقابله با مستکبران ادامه داده  و نشان دهد می تواند مدل جدیدی را ارائه کند.

امیرآبادی تصریح کرد: نسل امروز باید مانند بچه های جبهه و جنگ به میدان بیایند، فضای مجازی با قدرت خودش  در جامعه نفوذ کرده است و باید مراقب بود؛ در دوران ما فضای مجازی نبود و همه، فضای حقیقی بود اما با این حال تبلیغات سنگینی علیه نظام و انقلاب وجود داشت و از روش های مختلف استفاده می شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در آن ایام دانش آموزان زیادی می خواستند به جبهه بروند اما اجازه نمی‌دادند، ما نیز پشت صندلی ها قائم می شدیم و یا شناسانامه ها را دستکاری می کردیم تا در هر شرایطی اعزام شویم. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نوجوانان و جوانان پیوند زیادی با مسجد ونماز داشتند و در جبهه ها به اقامه نماز در بدترین شرایط توجه می کردند، در آن ایام معاندان تبلیغ می کردند که نوجوانان را به اجبار به جبهه می برند ، اما واقعیت نداشت و اگر مسئولان مربوطه متوجه می شدند نوجوانان را از جبهه بازمی گراندند.

وی افزود: امروز هم دشمنان، اخبار دروغ را به جامعه منتقل می کنند تا مردم را نسبت به نظام و جمهوری اسلامی بدبین کنند و باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش داد.

امیرآبادی تصریح کرد: در آن زمان بسیاری از جوانان جنگ و جبهه را اداره کردند در حالی که 43 کشور حامی صدام بودند، اما امروز می بینیم ملت ایران استوار ایستاده و از صدام هیچ خبری نیست، این نسل نیز می تواند کادر نظام شود.

 وی بیان کرد: ما از کودکی در مساجد بودیم در مساجد کانون های فرهنگی و هنری و بسیج و سازمان تبلیغات و بسیاری از نهادها فعال هستند اما بنا به گفته مقام معظم رهبری محور مسجد امام جماعت است. نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد:همه نهادها باید دور این محور کار کنند و پیوستگی میان مسجد ایجاد شود آن گاه بسیاری از اهداف تحقق پیدا می کند، نوجوانان نیز باید از همین نوجوانی صبر و شکیبایی را تقویت کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان وارد شده است یک روز می گفتند باید توان هسته ای باید از میان برود، در حالی که علم هسته ای به معنای پیشرفت در درمان و تکنولوژی و اقتصاد است.

 امیرآبادی گفت: دشمن در طول این سالها به سمت ایجاد شبهات رفت، یک روز گفتند ایران به سوریه پول می دهد و برای آنها می جنگد، هر کشوری برای امنیت خود برنامه دارد و اگر رزمندگان و سپاه در سوریه نمی جنگید داعش در خیابان های ما بود، همان طور که در کشورهای منطقه جنایت زیادی را رقم زدند.

وی افزود: در خصوص موشک نیز باید بدانیم قدرت موشکی ابزاری در جهت صلح است و قوت بازدارندگی دارد، دشمن از طرفی با ایجاد شبهات در زمینه حقوق بشر و زنان درصدد دست یافتن به اهداف خودش است، در حالی که زنان از نظر علمی و اجتماعی جایگاه بالایی در ایران دارند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: امروز بانوان در بسیاری از رعرصه ها حضور دارند و 50 درصد قبولی ها بانوان هستند و 17 نماینده مجلس را بانوان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: امروز باید کار به جوانان واگذار کنیم و از طریق جهاد تبیین شبهات را پاسخ گوییم، دستاورهای انقلاب باید از طریق جهاد تبیین معرفی شود.

ارسال نظرات