۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۷۲۸۴۲۴
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور عنوان کرد؛

پیش‌بینی حضور بیش از پنج میلیون زائر راهیان نور در سال جاری

پیش‌بینی حضور بیش از پنج میلیون زائر راهیان نور در سال جاری
سردار قریشی با بیان اینکه سال گذشته دو میلیون نفر در روز زائر در یادمان‌های دفاع مقدس حضور یافتند گفت: پیش‌بینی ما حضور بیش از ۵ میلیون زائر در راهیان نور امسال است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سید قاسم قریشی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور در حاشیه نشست فرماندهان راهیان نور استان‌ها که در آبادان برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته با وجود مشکلات کرونا حدود دو میلیون نفر روز زائر در مناطق یادمانی حضور یافتند، گفت: پیش‌بینی ما حضور بیش از 5 میلیون زائر به صورت روزانه در اردوهای راهیان نور است.

وی افزود: با آغاز دوره اعزام راهیان نور نیاز به آمادگی هست و به همین علت فرماندهان راهیان نور استان‌ها برای هماهنگی در اعزام و پذیرش زائران مناطق جنگی برای ارائه خدمات بهتر در اسکان راهیان نور، ارائه خدمات فرهنگی و نیز ارائه سایر خدمات گرد هم آمده‌اند.

سردار قریشی با اشاره به امکانات استان خوزستان برای اسکان زوار راهیان نور بیان کرد: در استان خوزستان حدود ۱۵۰ هزار تخت در اردوگاه‌های استان خوزستان برای اسکان زائران مستقر است. همچنین، بیش از ۵۰ یادمان هم وجود دارد که باید برای پذیرش زائران آماده شوند.

وی ادامه داد: امسال با توجه با حلول ماه مبارک رمضان در اوایل فروردین ماه، حدود یک ماه است که حرکت کاروان‌های راهیان نور شروع شده و در کنار آن راهیان نور دریایی را هم داریم.

سردار قریشی با اشاره به حضور همه اقشار در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی هم مدتی است شروع شده و قریب به ۱۵ روز دیگر اوج این فعالیت خواهد بود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: سال گذشته، خانواده‌ها با خودروهای شخصی در اردوهای راهیان نور حضور پیدا کردند و امسال نیز با توجه به ثبت‌نام‌های انجام شده، پیش‌بینی ما این است که بتوانیم شاهد تعداد بیشتری از خانواده‌ها نسبت به سال گذشته باشیم.

ارسال نظرات