۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۲۸۵۵۲
وزیر کشور:

آب، برق و گاز مناطق زلزله‌زده وصل شد/ اعلام آماده‌باش به استان‌های همجوار

آب، برق و گاز مناطق زلزله‌زده وصل شد/ اعلام آماده‌باش به استان‌های همجوار
وزیر کشور با بیان اینکه آب، برق و گاز مناطق زلزله‌زده وصل شد، گفت: مسئولان کشوری، هلال احمر، مدیریت بحران، بنیاد مسکن و تیم های ارزیابی در منطقه حضور یافته‌اند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد وحیدی صبح امروز در حاشیه بازدید دوباره از مناطق زلزله روستایی شهرستان خوی با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان اظهار داشت: مسئولان با همه توان در خدمت مردم زلزله‌زده خواهند بود.

وی با بیان اینکه ‌نیروهای امدادی و جهادی ‌برای ارزیابی و تامین نیاز زلزله‌زدگان ‌به 70 روستا اعزام شده‌اند، از اسکان اضطراری زلزله‌زدگان خبر داد و افزود: ‌با ایجاد کمپ برای استقرار فوری زلزله‌زدگان و اهدای چادر از سوی هلال احمر، اقدامات لازم برای اسکان زلزله زدگان در منطقه انجام شد.

وزیر کشور همچنین از رفع مشکل اتصال آب، برق و گاز در منطقه خبر داد و اظهار کرد: همه دست اندرکاران و مدیران دستگاه‌های متولی بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه در منطقه حضور یافته و استاندار آذربایجان غربی نیز پیگیری‌های لازم را برای تامین سوخت و مایحتاج مردم انجام داده‌اند.

وحیدی با اشاره به اعلام آماده‌باش به استان‌های همجوار آذربایجان غربی ادامه داد: مسئولان کشوری هلال احمر، مدیریت بحران و بنیاد مسکن و تیم های ارزیابی در منطقه حضور یافته‌اند.

ارسال نظرات