۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۲۸۶۲۸
مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه خبر داد؛

آغاز ثبت نام هشتمین دوره طرح ولایت/ توسعه کمی و کیفی منتخبان طرح

آغاز ثبت نام هشتمین دوره طرح ولایت/ توسعه کمی و کیفی منتخبان طرح
مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از آغاز ثبت نام هشتمین دوره طرح ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجید رهنما مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه در گفت وگویی از آغاز ثبت نام هشتمین دوره طرح ولایت خبر داد و گفت: گام های آغازین هشتمین دوره طرح ولایت ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور برداشته شده است و ما تا کنون یک اجلاسیه تبینی مجازی برای مدیران مراکز استانی حوزه علمیه با حضور آیت الله رجبی و حجج اسلام والمسلمین حمید ملکی و محمد عالم زاده نوری با مدیران مراکز استانی در تاریخ 5 بهمن ماه سال جاری برگزار کرده ایم.

وی ابراز کرد: دومین نشست نیز با مدیران مدارس علمیه قم به صورت حضوری و مدیران مدارس علمیه استان ها به صورت مجازی با حضور آیت الله رجبی و حجج اسلام والمسلمین ملکی و عالم زاده نوری در تاریخ 12 بهمن ماه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رهنما در تبیین تفاوت های هشتمین دوره طرح ولایت با سایر دوره های قبلی، به توسعه های کمی و کیفی منتخبین طرح ولایت اشاره کرد.

وی افزود: ظرفیت سال گذشته طرح ولایت حدود ۳۰۰ نفر بوده که امسال ظرفیت 700 نفری در بازه 40 روزه در مشهد مقدس فراهم شده است که این به معنای فراهم آوردن ظرفیت ۲۸ هزار نفر روز پذیرایی معرفتی از علاقمندان است.

وی در ادامه افزود: ما آمادگی خود را برای انجام طرح ولایت اعلام کرده‌ایم و برای انجام گرفتن آن، قریب به ۲۰۰ سفیر تبیینی طرح ولایت به مدارس سراسر کشور اعزام می کنیم تا طلاب مدارسی که تمایل دارند با این طرح بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام رهنما ابراز کرد: ثبت نام طرح ولایت از دهم بهمن ماه آغاز شده و تا ۱۵ اسفند ادامه دارد و خود دوره نیز از دهم تیرماه تا بیستم مرداد ماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

مدیر اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بیان داشت: طلابی که پایه سوم یا معادل آن را تکمیل نموده اند می توانند از طریق سایت پیشخوان حوزه در این طرح شرکت کنند و اطلاعات تکمیلی را از طریق وب سایت معاونت تهذیب و تربیت اخبار طرح ولایت دریافت کنند.

حجت الاسلام رهنما در پایان اظهار داشت: ان شاءالله در آینده ای نزدیک اثرسنجی دقیقی نیز از میزان توفیقات طرح ولایت در تربیت طلاب انجام خواهیم داد؛ بدین صورت که از جمعی که آموزش می بینند به صورت نمونه و طبق یک الگو و شیوه نامه ای که در حال تدوین است ارزیابی های میدانی صورت خواهد گرفت.

جزئیات ثبت نام دوره آموزشی طرح ولایت ویژه طلاب برادر

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
الان ثبت نام نیست ؟؟ من بعنوان طلبه سطح سه میخواستم شرکت کنم
0
0