۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۲۸۶۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

میزبانی ۹ مسجد از معتکفان در خرم آباد

میزبانی ۹ مسجد از معتکفان در خرم آباد
حجت الاسلام قدرتی گفت: در خرم آباد ۹ مسجد آماده میزبانی از معتکفان و اجرای مراسم معنوی اعتکاف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نام نویسی معتکفان از 8 بهمن ماه آغاز شده است، گفت: علاقه مندان به شرکت در این مراسم معنوی تا 13 بهمن ماه جاری می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: هم اکنون 9 مسجد اماده میزبانی از معتکفان در شهر خرم آباد هستند و زیرساخت های لازم فراهم است.

وی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا سه سال مراسم معنوی اعتکاف برگزار نشد، عنوان کرد: امسال پیش بینی می شود بیش از 19 هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

حجت الاسلام قدرتی بیان کرد: شرکت کنندگان در صورت داشتن بیماری‌های زمینه‌ای به دست اندرکاران مراسم از قبل اطلاع دهند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی عنوان کرد: انتظار می رود به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر، معتکفین به صورت گروهی شرکت و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام قدرتی به نقش خیرین در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: خیرین فرصت مراسم اعتکاف را برای انجام امور خیریه مغتنم شمرده و مسؤولان برگزاری این مراسم را همراهی کنند.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مسجد قمر بنی هاشم در خیابان ۶۰ متری، کوچه افلاک ۸، مسجد امام هادی (ع) در فاز یک کیو، کوچه هنر ۵، مسجد امام علی جهادگران در کوی جهادگران، جنب دانشگاه، مسجد امام علی (ع)، اسدآبادی، مسجد النبی، کوی علی آباد، مسجد سیدالشهدا در گلدشت شرقی، جنب دادسرا و مسجد امام حسن عسگری در گلدشت شرقی، میدان فردوسی مساجد ویژه خواهران هستند.

مساجد ویژه برادران مسجد شهید مدنی در پشت چهارراه طیب و مسجد حوزه علمیه کمالیه سبزه میدان آماده میزبانی از معتکفین هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات