۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۲۶۹۳۵
مدرس حوزه و دانشگاه لرستان:

تبیین مکتب سلیمانی نیاز جامعه است

تبیین مکتب سلیمانی نیاز جامعه است
حجت الاسلام تیموری بر ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی تأکید کرد و گفت: این مؤلفه ها باید در جامعه تبیین و ترویج داده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام رمضان تیموری، ظهر امروز در مراسم محفل نورانی انس با قرآن ویژه بزرگداشت سومین سالگرد شهید سردار قاسم سلیمانی که ۱۳ دی‌ماه در مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد برگزار شد، با تسلیت سومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: حضور سردار سلیمانی در جبهه‌های جنگ، لرزه بر اندام دشمنان و ایادی استکبار جهانی انداخته بود.

مدرس حوزه و دانشگاه لرستان افزود: امروزه می‌بینیم که حتی دشمنان به ابهت، عظمت و تدبیر سردار سلیمانی اقرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در وصف سردار سلیمانی از واژه مکتب سلیمانی استفاده کردند، عنوان کرد: تبیین مکتب سلیمانی نیاز جامعه امروز است.

حجت الاسلام تیموری به نقش روحانیت و مبلغان در تبیین مکتب شهید سلیمانی اشاره و بیان کرد: مبلغان و سخنوران باید به تبیین مؤلفه‌های مکتب سردار سلیمانی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه سردار بزرگ اسلام، مطیع امر ولایت بود و تا لحظه شهادت از ولایت جدا نشد، عنوان کرد: تبعیت محض از ولایت و اخلاص از ویژگی‌های مکتب سردار سلیمانی است.

مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه سردار سلیمانی شخصیتی فراجناحی بود که هیچ وابستگی به حزب و گروه سیاسی نداشت، یادآور شد: مؤلفه دیگر مکتب سردار سلیمانی، دفاع از حریم حرم‌های مطهر ائمه‌ اطهار(ع) و عتبات و عالیات بود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغان و روحانیت با بیان مؤلفه های مکتب شهید سلیمانی باید در راستای تبیین مکتب سلیمانی نقش آفرینی کنند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات