۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۲۶۷۴۱
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران لرستان:

همایش «مادران قاسم» در لرستان برگزار می شود

همایش «مادران قاسم» در لرستان برگزار می شود
حجت الاسلام هاشمی گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی همایش با عنوان مادران قاسم در استان برگزار می شود و از این مادران تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی در جلسه شورای معاونین و برنامه ریزی مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت هفته بصیریت، دهه مقاومت گفت: در این راستا چند برنامه ویژه توسط بنیاد شهید استان لرستان برگزار می شود.

سرود گام یاران سلیمانی رونمایی می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: سرودی با عنوان «گام یاران سلیمانی» به مناسبت سالروز گرامیداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، دوشنبه ۱۲ دی، ساعت ۱۰ صبح در مصلی الغدیر خرم آباد رونمایی خواهد شد.

وی عنوان کرد: این سرود که به همت بنیاد شهید توسط هنرمند «طاهر مرادی» تهیه شده است؛ به صورت ضبط شده نیز همزمان با استان لرستان، در سطح ملی در استان کرمان رونمایی می شود.

حجت الاسلام هاشمی برگزاری همایش مادران قاسم را از دیگر برنامه ها خواند و گفت: در این مراسم از ۲۲ مادر لرستانی که نام قاسم را برای فرزندان خود از زمان شهادت شهید سلیمانی تاکنون انتخاب کرده اند، تجلیل خواهد شد.

وی یادآور شد: همایش مادران قاسم روز پنج شنبه هفته جاری و با دعوت از مادران سرداران شهید برگزار می شود.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: در قالب اجرای طرح سپاس نیز از روز سه شنبه تا جمعه هفته جاری که به هفته بصیرت، دهه مقاومت نام گذاری شده است، برنامه دیدار و تجلیل از مادران شهدای سردار در استان برگزار خواهد شد./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات