۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۷۲۲۹۸۶
امام جمعه کوهدشت:

راهپیمایی عظیم اربعین مدیون رشادت های شهید سلیمانی است

راهپیمایی عظیم اربعین مدیون رشادت های شهید سلیمانی است
حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه شهید سلیمانی سردار مقاومت و سردار صلح بود، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین امروز مدیون رشادت های این شهید والامقام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در کوهدشت، گفت: محبت امام حسین(ع) همه را حول یک محورجمع کرده است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه اربعین توانست بساط آمریکایی ها و گروه هایی که درصدد نا آرامی عراق بودند را برچیند، افزود: نجات دنیای اسلام با خط امام حسین(ع) و خط خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مردم میسر است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان با عملکرد درست و قوی رضایتمندی مردم را جلب کنند، گفت: همه ما باید خدمتگزاری صدیق برای اسلام، قرآن و مقام معظم رهبری باشیم.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه اگر نهضت عاشورا نبود این تشکیلات مقدس و انقلاب اسلامی نیز نبودند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی سردار مقاومت و سردار صلح بود و راهپیمایی عظیم اربعین امروز مدیون رشادت های این شهید والامقام است.

امام جمعه کوهدشت به هدایت های مقام معظم رهبری در راستای برپایی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد ملت های مسلمان را از هم جدا کند، ولی این توطئه دشمن نیز نقش بر آب است.

وی در پایان بیان کرد: امروز روز وحدت گروه ها زیر پرچم ولایت است و حفظ و تقویت این وحدت نقشه های دشمن را نقش برآب خواهد کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات