۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۲۶۶۵۳
امام جمعه الیگودرز:

شهید سلیمانی الگویی برای بشریت است

شهید سلیمانی الگویی برای بشریت است
حجت الاسلام سرلک شهید سلیمانی را الگویی برای بشریت خواند و گفت: مکتب سلیمانی امروز نیاز جامعه و درس آموز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل کتابخانه فرزانگان فرسش الیگودرز با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی نماد بصیرت ملت ایران است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به اینکه در حماسه 9 دی خداوند مردم را در فتنه ۸۸ به میدان آورد و دشمنان را ناکام کرد، افزود:  خداوند انقلابی را که برایش خون ها ریخته شده رها نمی کند.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: اینکه مردم یک روستا زن و مرد برای پاسداشت مقام شهید سلیمانی در کتابخانه گرد هم آمده اند بیانگر بصیرت این مردم ولایی است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی از خالص ترین افراد جامعه بود، عنوان کرد: شهید سلیمانی فقط برای خدا و انقلاب کار می کرد و تکلیف الهی که بر دوش سردار سلیمانی بود وی به بهترین شکل انجام داد.

حجت الاسلام سرلک با اشاره به اینکه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نزدیک است، عنوان کرد: شهید سلیمانی الگویی کامل برای بشریت است.

وی در پایان گفت: وجود کتابخانه در روستای دور افتاده فرسش مهم ترین ظرفیت فرهنگی این منطقه است و انجام برنامه های فرهنگی از جمله سالگرد شهید سلیمانی در کتابخانه فرسش قابل تقدیر و چشمگیر است./9451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات