۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۲۶۸۴۹
مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور عنوان کرد؛

برخورد قاطع و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن، دستاورد مهم شهید سلیمانی

برخورد قاطع و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن، دستاورد مهم شهید سلیمانی
حجت الاسلام محمدی شاهرودی بر ضرورت توجه به شاخصه های مکتب سلیمانی تأکید کرد و گفت: برخورد قاطع و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن دستاورد مهم مکتب سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در خرم آباد، با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی مکتب است، افزود: توجه به شاخصه های مکتب سلیمانی در جامعه امروز امری ضروری است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه اخلاص مهم ترین شاخصه مکتب حاج قاسم سلیمانی است، افزود: همین اخلاص سبب شد تا حاج قاسم سلیمانی در دل آحاد مردم محبوب باشند.

وی با بیان اینکه گوهر اخلاص موجب شد که نام حاج قاسم سلیمانی به بلندای تاریخ می درخشد، گفت: سردار سلیمانی برای خدا و در راه خدا جهاد می کرد، شهید سلیمانی فردی مبارز، مجاهد و سلحشور در میدان نبرد بود.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به اینکه مجاهدت درراه خدا موجب عزت می شود، عنوان کرد: جهاد سبب حیات و زنده بودن جامعه است.

وی از دیگر شاخصه های مهم وجودی سردار سلیمانی را عدم اعتماد به دشمن خواند و گفت: سردار سلیمانی در سطح بین المللی ارتباط داشت و زمینه ارتباط گیری داشت، با این حال به دشمن اعتماد نکرد و قاطعانه برخورد می کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بر ضرورت تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه تأکید کرد و عنوان داشت: توجه به دستاوردهای مکتب سلیمانی امری مهم برای حرکت در مسیر انقلاب و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی آگاهی بخشی به ملت ها، مبارزه با ظلم و صدور گفتمان انقلاب را از دیگر دستاوردهای مکتب حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات