۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۲۸۶۷۲
مدیرکل بنیاد سهید و امور ایثارگران لرستان:

سپاه پاسداران مولود انقلاب است

سپاه پاسداران مولود انقلاب است
حجت الاسلام هاشمی گفت: سپاه پاسداران مولود انقلاب و در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب نقش آفرین است.

حجت الاسلام هبت اله هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: سپاه پاسداران مولود انقلاب و به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف همواره نقش آفرین است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری «عنوان پاسدار، یادگار روز‌های افتخار برای همه دوران تاریخ ما در آینده و یادگار لحظه‌های حساس این انقلاب است. اگر سپاه نبود هیچ چیز نبود».

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که با دستان مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بنا نهاده شد و در کوران انقلاب و جنگ تحمیلی آبدیده گردید و اینک شمشیر ذوالفقاری است که همواره برگردن دشمنان عدالت فرود می‌آید.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بازوی نیروهای مسلح است، این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف همواره نقش آفرین بوده و هست که با جان و دل و باعشق و علاقه به اسلام و مردم خدمت می کنند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و...، خدمت رسانی، آب رسانی به روستاها و مناطق محروم، خدمت رسانی در ایام کرونا و دهها خدمات دیگر همواره در صحنه خدمت به مردم حضور دارند و دشمنان به دلیل اینکه بهانه‌ای برای دشمنی با این خدمات ندارند، مشغول عملیات روانی شدند و زمینه هایی برای بعضی توطئه‌ها فراهم کردند.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه نیروی نظامی و رسمی جمهوری اسلامی ایران نشان از عمق کینه ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن و همچنین نشان از ضعف و ناتوانی اتحادیه اروپا در مقابل تلاش ها و فعالیت های اقتدار آفرین این دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات