۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۲۸۷۵۲
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان:

مراقب باشیم جای معروف و منکر عوض نشود

مراقب باشیم جای معروف و منکر عوض نشود
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به توطئه ها و تلاش دشمن برای اینکه معروف را منکر و منکر را معروف جلوه دهد، گفت: نباید اجازه داد که جای معروف و منکر عوض شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، شب گذشته در دیدار با ریاست و کارکنان بانک کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه امربه معروف و نهی از منکر هم ردیف با نماز و روزه است، گفت: تبلیغ معروف و شناساندن منکر فضیلت هایی دارد و باید تلاش کنیم روحیه بی تفاوتی در جامعه از بین برود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با تأکید بر اینکه روحیه امربه معروف و نهی از منکر تقویت شود، پایه و اساس امربه معروف و نهی از منکر و عقلانیت و قدرت است، امر به معروف و نهی از منکر باید همراه با عقلانیت و منطق باشد.

وی عنوان کرد: اجرای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر لازمه رسیدن به جامعه اسلامی است که اکنون با آن فاصله داریم.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: با توجه به اینکه همه مردم توان تذکر لسانی را دارند اما برخی مواقع تذکر لسانی کار ساز نیست و باید کسب قدرت کنیم چون قدرت شرط واجب امربه معروف و نهی از منکر است.

وی امربه معروف و نهی از منکر را لازمه بقای دین خواند و گفت: به گفته امیرالمومنین(ع) جامعه ای که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر واکنشی نشان ندهد آن جامعه مرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بر ضرورت شناخت معروف و منکر تأکید کرد و اظهار داشت: نباید جای معروف و منکر عوض شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات