۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۷۲۸۷۶۵
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دانش آموزان و معلمان در همراهی امام راحل و پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشتند

دانش آموزان و معلمان در همراهی امام راحل و پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشتند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از دانش آموزان و معلمین به عنوان نبض انقلاب یاد کرد و گفت: دانش آموزان و معلمین در همراهی امام راحل و پیروزی انقلاب نقش مؤثری داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب که در مدرسه شاهد مهر خرم‌آباد برگزار شد، گفت: امام راحل با توکل به ذات الهی و با اخلاص و ایمان، حکمت، درایت، تدبیر و شجاعت در ۱۲ بهمن ماه  پا به سرزمین ایران نهاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ۱۲ بهمن و دهه فجر روزهای سرنوشت‌سازی برای ملت ایران و ملت‌هایی که در راه رسیدن به استقلال جهاد کردند، به حساب می آید.

وی خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس به معنای تاثیرگذاری این دو قشر در پیروزی انقلاب و همراهی امام راحل بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: دانش آموزان و معلمین به عنوان نبض انقلاب در این نصرت الهی نقش بسیار پر رنگی داشتند.

وی بیان داشت: این زنگ انقلاب به معنای این است که نبض انقلاب با بصیرت و آگاهی همگانی دانش‌آموزان، دانشجویان و معلمین و عموم مردم همیشه خواهد زد و انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز آنانی که در مقابل نظام اسلامی ایستادند و ادعای رهبری دارند تبهکارترین افراد روی زمین هستند، گفت: امروز تبهکارترین افراد در مقابل صف معلمین و دانش‌آموزان هستند، منافقین در شهادت شهدای انقلاب اسلامی سهیم و شریک بودند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات