۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۲۸۰۶۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

اعزام مبلغان به بیمارستان ها و زندان های لرستان

اعزام مبلغان به بیمارستان ها و زندان های لرستان
حجت الاسلام ولی پور، گفت: در راستای تبیین ارزش های دینی و مقابله با آسیب های و هجمه های فرهنگی زمینه حضور مبلغان در زندان های استان و بیمارستان ها فراهم شده است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، بیان داشت: طلاب و مبلغان حوزه علمیه امروزه در سطح جامعه و در قالب برنامه های فرهنگی تبلیغی در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان تبلیغ را خروجی مهم حوزه خواند و افزود: در راستای ارتقای فعالیت های تبلیغی طلاب و توانایی آنان در این زمینه  در طول سال دوره های آموزشی مختلف تبلیغی با محورهای گوناگون برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مبلغان در نهادهای مختلف و ادارات در حال ارائه خدمت رسانی فرهنگی و تبلیغی هستند، عنوان کرد: شرایط لازم برای اعزام مبلغان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و اماکن تربیتی از جمله زندان ها فراهم شده است.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: طلاب و مبلغان با حضور در این اماکن به عنوان مشاور بیماران و زندانیان فعالیت های تبلیغی خود را ارائه خواهند داد.

وی در ادامه به انجام فعالیت های تبلیغی در ایام دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام نیز روحانیون طرح های هجرت، امین و مبلغان اعزامی همراه دیگر طلاب و مبلغان در تبیین دستاوردهای انقلاب، نهادینه سازی ارزش های دینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت افزایی در جامعه، دشمن شناسی و دیگر سرفصل های تبلیغی نقش آفرینی خواهند کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بیان کرد: در ایام الله دهه فجر برنامه های دینی، فرهنگی و بصیرتی ویژه اقشار و رده های سنی مختلف در نقاط شهری و روستایی برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی پور یادآور شد: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی نخبگان حوزه در راستای تبیین و تشریح دستاوردهای نظام در حوزه ها و بخش های مختلف بین مردم از دیگر برنامه های پیش روی حوزه در ایام دهه فجر است.

حسن شیخی

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات