۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۷۲۸۹۳۲

خصوصیت امام راحل در بیان شهید سلیمانی + نماهنگ

خصوصیت امام راحل در بیان شهید سلیمانی + نماهنگ
رهبر معظم انقلاب حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک مکتب درس آموز معرفی کردند که به حقیقت دلباخته و رهروی حقیقی راه امام راحل بود؛ تجسم مکتب امام، شهید سلیمانی است.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک مکتب درس آموز معرفی کردند که به حقیقت دلباخته و رهروی حقیقی راه امام بود؛ تجسم مکتب امام، شهید سلیمانی است.

این شهید بزرگوار در بیان خصوصیت کمتر بیان شده حضرت امام رضوان الله تعالی علیه می فرماید: انقلاب در دوره ای اتفاق افتاد که تمام گروه های اسلامی و غیر اسلامی از چپ و راست اعم از اسلامی و غیر اسلامی مسلح و غیر مسلح را ساواک منهدم کرد. یعنی در زمانی که امام می خواست انقلاب را شروع بکند یک گروه باقی مانده سالم  در خارج از زندان وجود نداشت. همه را ساواک تار و مار کرد، منهدم کرد، دستگیر کرد و متلاشی کرد. همه علمای موثر را که صاحب خطاب بودند، در جامعه موثر بودند دستگیر کرد و تبعید کرد به جایی که سخن آنها شنیده نشود. و به جامعه سرایت نکند.

چه کسی امید به پیروزی داشت؟! در اوج قدرت شاه در اوج تسلیح شاه در اوج قدرت نمایی منطقه‌ای شاه با حمایت هایی که آمریکایی ها مثل امروز که از آل سعود می کنند آن روز از آل نحس پهلوی می کردند. امام در آن اوج ناامیدی و اضطراب و ترس و خوف و زندان و شکنجه، انقلاب کرد و انقلابی ها را از زندان خارج کرد؛ نه انقلابی ها امام را وارد کردند. امام با حرکت مردم، با به جنب و جوش آوردن مردم و غلیانی در درون مردم، انقلابی ها را خارج کرد. این خصوصیت امام بود.

 

تعداد بازدید : 3

 

ارسال نظرات