۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۲۸۹۵۱
حجت الاسلام استوار میمندی خبر داد؛

حضور مرکز تبلیغ مجازی حوزه در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی

حضور مرکز تبلیغ مجازی حوزه در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه از برپایی غرفه ویژه مرکز تبلیغ مجازی، در سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد استوار میمندی مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ در گفت وگویی با اشاره به حضور موثر بیش از دو دهه‌ی طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی، از حضور مرکز تبلیغ مجازی حوزه در نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (ctex) خبر داد.

وی با قدردانی از زحمات چندین ساله معاونان تبلیغ حوزه‌های علمیه حجج‌اسلام نبوی و ملانوری و همچنین مدیر هنر و رسانه حجت‌الاسلام قربانی در پیشبرد اهداف تبلیغی و توجه به تبلیغ مجازی اظهار داشت: یقیناً بدون این تلاش‌ها و حمایت‌ها، ورود منسجم و تشکیلاتی حوزه به امر تبلیغ در رسانه و فضای مجازی میسر نمی‌شد و مجموعه تبلیغ، خصوصا مرکز تبلیغ مجازی جهت گسترش رشد و تعالی مدنظر شورای محترم عالی و مدیریت محترم حوزه‌های علمیه، به این راهنمایی و حمایت‌ها دلگرم است.

حجت‌الاسلام استوار میمندی با معرفی مرکز تبلیغ مجازی حوزه‌های علمیه به عنوان نهاد فناورانه تولید و نشر محتوا گفت: این مرکز بیش از یک دهه سابقه فعالیت داشته و در دو سال اخیر با رویکردی جدید، علاوه بر تولید محتوای متنی، در قالب‌های به روز از جمله انیمیشن سه‌بعدی، انیمیشن دوبعدی، موشن‌گرافیک، گرافیک و... فعالیت می‌کند.

وی افزود: خط تولید محتوا، بهره‌مندی از کارگروه‌های تخصصی و سکوهای انتشار از ویژگی‌های بارز مرکز تبلیغ مجازی است، که ظرفیت مناسبی جهت حضور و مشارکت طلاب توانمند و خلاق در عرصه‌ تولید و نشر محتوا را فراهم ساخته است.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ درباره اهداف شرکت در این نمایشگاه گفت: معرفی محصولات و توانمندی‌های حوزه‌ علمیه در تولید محتوای رسانه‌ای و ارتباط فعالان حوزوی با مراکز دینی و فرهنگی و فناورانه کشور، از اهدافی است که مدنظر ما بوده و حضور در این نمایشگاه می‌تواند استفاده از فناوری‌های نوین برای تبلیغ موثر دین را تقویت ببخشد.

حجت‌الاسلام استوار میمندی در خصوص رویکرد مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ در این نمایشگاه گفت: شناخت ظرفیت‌ها و الگوهای موفق در زمینه تولید محتوا، تعامل هدفمند با سازمان‌ها و مراکز همسو و و ایجاد زمینه فعالیت‌های مشارکتی با شرکت‌های فناورانه از رویکرد اصلی ما در این نمایشگاه است.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ، شبکه‌سازی فعالان حوزوی و فرهنگی، ارتقاء توانمندی حوزه علمیه در تولید محتوای فناورانه و رشد همکاری‌های ملی و بین‌المللی و جذب سرمایه را از برنامه‌های پیش‌روی مرکز تبلیغ مجازی عنوان کرد و افزود: امیدواریم با حضور موثر در این رویدادها علاوه بر ارتقاء توانمندی‌ها، ورود به عرصه‌های مختلف از جمله ایجاد استارتاپ‌های دینی و فرهنگی را تسریع ببخشیم.

حجت‌الاسلام استوار میمندی با دعوت از مدیران و مسئولان مراکز حوزوی، طلاب و فعالان رسانه‌ای جهت بازدید از غرفه حوزه علمیه در این نمایشگاه افزود: آشنایی طلاب و روحانیون با توانمندی‌های حوزه و ارائه ایده‌ها و پیشنهادهای از سوی آن‌ها، یقیناً ما را در تبلیغ موثرتر مبانی و ارزش‌های اسلامی یاری خواهد کرد.

یادآور می‌شود نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی ctex به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از یکشنبه ۱۶ بهمن تا چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه 1401 در محل مصلی امام خمینی رحمت‌الله‌علیه تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات