۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۷۲۸۹۸۱
در ششمین نشست تخصصی مدیر جوان امید انقلاب مطرح شد؛

بزرگترین جنگ رسانه ای تاریخ حیات بشر علیه ما در حال اجرا است

بزرگترین جنگ رسانه ای تاریخ حیات بشر علیه ما در حال اجرا است
سردار دقیقی گفت: دفاع مقدس بهترین الگو برای بقیه عرصه ها است، به دلیل اینکه در دوره دفاع مقدس انسجام ملی و تبعیت از رهبری را در حد عالی داشتیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار حسین دقیقی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ششمین نشست تخصصی «مدیرجوان، امید انقلاب» که توسط دفتر امور نخبگان و شاخه استعدادهای مدیریتی طرح جامع شهید بیاضی زاده در سالن سلمان فارسی مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام برگزار شد بیان داشت: در هر جامعه ای نخبگان نقش کلیدی و آگاه سازی دارند زیرا نخبگان با فهم درست مسائل سعی می کنند مشکلات را از جلوی پای مردم بردارند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس قله افتخارات ایران است، گفت: دفاع مقدس قله افتخارات ایران است به دلیل اینکه در طول تاریخ چند هزار ساله ایران هیچ وقت هجمه ای که اینگونه چهارده کشور به طور مستقیم و چهل و چهار کشور از دشمن ایران پشتیبانی کنند وجود نداشته است.

سردار دقیقی دفاع مقدس را الگوی خوبی برای بقیه عرصه دانست و افزود: دفاع مقدس بهترین الگو برای بقیه عرصه ها است به دلیل اینکه در دوره دفاع مقدس انسجام ملی، تبعیت از رهبری، حضور و مشارکت مردم،  فداکاری و شجاعت را در حد عالی داشتیم و این الگو قابل پیاده کردن در بقیه عرصه ها است، بخصوص در عرصه فرهنگی که باید تجربیات دفاع مقدس را به کار بگیریم. رفتار مردمی و رفتار فرهنگی باعث انجام فتوحاتی شد که امنیت پایدار نتیجه آن بود.

وی در پایان بیان داشت: ضد انقلاب و گروه های معاند در بستر جامعه حرکت می کنند. همانطوری که دشمن برای  جذب مردم به همراه کردن مردم تلاش می کند نیرو های انقلابی هم باید برای جذب و همراهی مردم، خدمت  و برای آگاه کردن آنها تلاش کنند. هزاران رسانه دارند شبانه روز بر علیه ما کار می کنند و بزرگترین جنگ رسانه ای تاریخ حیات بشر بر علیه ما در حال اجرا است لذا ما هم باید تلاش کنیم و باید بحث تبیین مطالب، برای جوانان جامعه به خوبی انجام بگیرد تا انشاء الله توطئه دشمن خنثی شود.

ارسال نظرات