۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۲۸۹۹۷
حجت‌الاسلام حسنی؛

راهیان نور فرصتی برای جهاد تبیین است

راهیان نور فرصتی برای جهاد تبیین است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه اهمیت راهیان نور به نورانیت آن است، گفت: راهیان نور فرصتی است که جهاد تبیین در آن است.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی حسنی در جمع اعضای قرارگاه راهیان نور همدان با بیان اینکه اهمیت راهیان نور به نورانیت آن و فرصت جهاد تبیین در آن است، اظهار کرد: راهیان نور احیاء کننده فرهنگ شهادت و مقاومت است و در شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هر فکر و مکتبی برای آن که استمرار داشته باشد نیاز به توجه  به آرمان‌های آن مکتب است و به طور قطع شهادت در گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان یکی از آرمان‌های اسلامی و مهم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان بیان کرد: امروز در اطراف جمهوری اسلامی نا امنی‌هایی را مشاهده می‌کنیم که اردوهای راهیان نور می‌تواند مسبب شکر این نعمت مجهول یعنی امنیت موجود در کشور و نظام اسلامی باشد که این امنیت را ما مرهون و مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های آنها هستیم.

وی عنوان کرد: ما امروز به برکت خون شهدا امنیت پایدار داریم و همین راهیان نور می‌تواند ترویج دهنده این فکر مقدس باشد. راهیان نور تقویت کننده روحیه انقلابی و نیاز امروز ما است، روحیه‌ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور خود در محل عروج شهدا از ایشان هدیه می‌گیریم.

وی با بیان اینکه راهیان نور رابط بین نسل‌ها است و دشمن بهره‌برداری خوبی از این موضوع دارد، خاطرنشان کرد: نسل سوم و چهارم باید با نسل‌های اول و دوم انقلاب رابطه وارتباط عمیقی داشته باشند که متاسفانه چنین نیست؛ شهدا می‌توانند رابط خوبی برای ارتباط با توجه به حضور جوانان ونوجوانان در این مناطق باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پایان اظهار داشت: راهیان نور فریاد مظلومیت ملت ایران است و این مناطق و مکان‌ها مقدس هستند و برای بیان حقایق و واقعیت‌های جنگ و ظلمی که دشمنان در حق ملت بزرگ ایران داشته‌اند، معنویت بسیاری داشته و قدرت نظامی ایران رابه رخ دنیا کشید به طوری که تمام دنیا متحد و یکصدا برای نابودی ایران عزیز به میدان آمده که به لطف خدا شکست خوردند.

ارسال نظرات