۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۷۲۹۲۶۰

دیدار مسئولان خبرگزاری رسا با تولیت آستان قدس رضوی

دیدار مسئولان خبرگزاری رسا با تولیت آستان قدس رضوی
مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه مسئولان این رسانه حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه سفر خود به مشهد مقدس به همراه مسئولان این رسانه حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محققی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات خبرگزاری رسا ارائه کرد.

وی در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مروی را از شخصیت های مورد اعتماد رهبر انقلاب و مراجع تقلید و علما دانست و تأکید کرد که ایشان در مسئولیت های متعددی که در سال های مختلف انقلاب بر عهده داشته، عملکرد موفقیت آمیزی داشته اند.

حجت الاسلام محققی همچنین با اشاره به برنامه های تحولی و ابتکاری تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین مروی بحمدالله کارنامه درخشانی در مسئولیت های خطیری که در حوزه و نظام عهده دار بودند از خود به جای گذاشته اند.

وی همچنین تقویت امر زیارت و زائر محوری، خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان بر اساس مطالبه رهبر معظم انقلاب از تولیت آستان قدس، شفافیت و انضباط مالی و استفاده از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و رسانه های نوین ارتباطی در جهت تعمیق فرهنگ زیارت و مودت به اهل بیت(ع) بین عموم مردم را از جمله اقدامات ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین مروی در آستان قدس رضوی برشمرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به کاهش سهم فرهنگ از بودجه های عمومی در سال 1402 بر ضرورت توجه مسئولان به جبران این مسئله و نیز از حمایت مؤسسات فرهنگی غیروابسته تأکید کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مروی ضمن ارائه توصیه هایی مهم به منظور ارتقا و تقویت کار همکاران خبرگزاری رسا از فعالیت های این رسانه حوزوی در زمینه پوشش اخبار مراجع و علما و انعکاس اقدامات و دستاوردهای حوزه و روحانیت در عرصه های مختلف تقدیر کرد که مشروح سخنان ایشان به صورت جداگانه در خبرگزاری رسا منتشر می شود.

ارسال نظرات