۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۲۹۳۵۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه ایران است

راهپیمایی ۲۲ بهمن از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه ایران است
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی راهپیمایی ۲۲بهمن را از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه ایران دانست و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن روز اتحاد و همدلی ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از بزرگترین مظاهر حضور مردم در صحنه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران انفجار نور معنویت در جهان و نقطه امید و اتکای موحدان و آزاد اندیشان است که به رهبری امام راحل و جانفشانی شهدا، ایثار و حضور مردم تحقق پیدا کرده و با استقامت و مجاهدت آحاد جامعه و رهبری مقام معظم رهبری به اهداف بلند خود رسیده است.

حجت الاسلام بصیرتی گفت: شهرستان کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه و شهر هیئات در چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، همگام و همراه با ملت غیور و بیدار ایران اسلامی، با شعار «ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار»، لبیک گویان به فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی با حضور باشکوه خود ثابت خواهند کرد، ایران اسلامی در گام دوم انقلاب همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمندانه به سوی بالندگی و فتح قله‌های تمدنی پیش می‌رود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تکریم روح بلند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، ایام فرخنده دهه فجر به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و امت همیشه در صحنه ابراز امیدواری کرد: ملت با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های دشمنان بدهند.

رئیس اداره تبلیغت اسلامی کاشان گفت: شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، انجمن شعر آیینی، شبکه تبلیغی، روحانیون، مبلغین و مبلغات، تشکل‌های دینی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و با بیعت مجدد خود با ولایت مشتی محکم به دهان دشمنان خارجی و کج اندیشان داخلی خواهند زد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات