۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۲۹۳۵۷
حجت الاسلام زنگویی در گفت وگو با رسا:

شرکت در یوم الله ۲۲ بهمن، تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا است

شرکت در یوم الله ۲۲ بهمن، تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا است
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب و شهیدان پیمان خواهیم بست.

حجت الاسلام شیخ علی زنگویی زوزنی، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ۴۳سال از فجر پیروزی گذشت و مردم عزیز ایران اسلامی جشن ۴۴ سالگی را با سر بلندی تمام با شرکت در روز ۲۲ بهمن امسال با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار می کند تا بار دیگر به دنیا ثابت کنند که دشمنی و فتنه گری های استکبار در راس آنها اسرائیل، انگلیس و آمریکا و ایادی مزدور منطقه ای آن ها هیچ تاثیری در اراده ملت شریف ایران نخواهد داشت.

ویدر ادامه افزود: ملت شریف ایران راه خود را با انقلاب سال ۵۷ انتخاب کرد و برای این انتخاب هر هزینه ای که لازم بود پرداخت کرده و پرداخت خواهد کرد و با افتخار پای انقلاب خود می ایستد و هر جا و در هر زمان که لازم باشد از جان خود می گذرد؛ چون به انقلابش ایمان دارد.

نماینده طلاب و فضلای شهرستان های خواف، تایباد، تربت جام، رشتخوار صالح آباد باخرز در مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز کرد: مردم ما در روز ۲۲ بهمن ماه امسال، بار دیگر ثابت خواهند کرد که مطیع امر امام و ولی امرشان هستند و می دانند که این انقلاب به قول امام راحل(ره) به قدرتی بالاتر از آمریکا مجهز است.

حجت الاسلام زنگویی بیان داشت: بارها در طول این ۴۳ سال از انقلاب برای حفظ این کشور و نظام اتفاقاتی رخ داده که تمام تحلیل گران سیاسی مبهوت مانده اند؛ از رسوایی آمریکا در طبس و خنثی شدن کودتای نوژه و ده ها حادثه دیگر در داخل و خارج نمونه ای از بهت آنان از قدرت انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما ضمن گرامی داشت آغاز چهل چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که دست آورد خون هزاران شهید و ایثارگری همه ملت شریف ایران بوده را گرامی می داریم و با شرکت و حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب و شهیدان پیمان می بندیم و با امامین انقلاب میثاق می بندیم که همیشه در پای انقلابمان هستیم و خواهیم ماند.

ارسال نظرات