۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۹۳۶۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف دینی و ملی است

شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف دینی و ملی است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه بر همه ما به عنوان یک تکلیف دینی و ملی واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه بر همه ما به عنوان یک تکلیف دینی و ملی واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه نیز امسال به مانند سال های گذشته در این روز حماسه ساز خواهند شد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: امروز دشمنان می بینند که ملت ایران علی رغم فشارهای اقتصادی و سیاسی همچنان به نظام خود وفادار هستند و از ولایت فقیه پیروی می کنند و همین امر زمینه عصبانیت آنان خواهد شد.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود به عفو محکومان اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حکم عفو محکومان اغتشاشات اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که معظم له به تمام ملت ایران نگاهی پدرانه و بلند دارند که این را باید یک نعمت بزرگ برای همه ایرانیان دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: در آستانه سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار داریم که در این بیانیه رهبر انقلاب به خوبی نقشه راه را برای آیندگان و فرزندان این کشور ترسیم فرموده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حقوق بشر در کشورهای غربی تنها یک شعار است، اظهار نمود: غربی ها و اروپایی ها با شعار زیبای حقوق بشر بر دیگر ممالک جهان مسلط می شوند و ثروت های آنان را به تاراج می برند.

آیت الله علما گفت: اگر کشورهای غربی و اروپایی واقعا به حقوق بشر پایبند هستند پس چرا به تجاوزات صهیونیست ها علیه ملت فلسطین هیچ توجهی ندارند و این جنایات جنگی را محکوم نمی کنند؟!

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: هر چقدر که ایران مقتدر می شود دشمنی دشمنان نیز بیش از گذشته می شود زیرا آنان هرگز تاب تحمل دیدن ایران مقتدر را نداشته و ندارند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: تنها کسی که در یک قرن گذشته توانست که شعار «نه شرقی نه غربی» را بگوید، تنها امام راحل بود که به معنای واقعی محقق شد./1400/

ارسال نظرات