۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۲۹۴۳۳
فجر ۴۴؛

حجت‌الاسلام منتظرزاده: ملت ایران با تهدیدها و تطمیع ها میدان را خالی نمی کند

حجت‌الاسلام منتظرزاده: ملت ایران با  تهدیدها و تطمیع ها میدان را خالی نمی کند
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) گفت: ملت ایران اسلامی ملتی نیست که با تهدیدها، تطمیع ها و حتی با تحریم‌های ظالمانه میدان را خالی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: امروز روز ۴۴ سال مقاومت، مجاهدت، ایستادگی و ۴۴ سال مقاومت و ثبات قدم در راه حق است.

وی در ادامه افزود: هرسال که می گذرد این انقلاب و ارزش‌های آن بیشتر از پیش، جلوه گر و نمایان می شود؛ انقلابی که در مقابل تمامی زیاده خواهی ها، سلطه‌گری ها، تجاوزگری ها و ظلم های جهان ایستاده و سرمنشاء سعادت بشر در دنیا و آخرت شده است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) بیان داشت: صهیونیست‌ها، جهانخواران و نظام سلطه قطعاً این حماسه ها را برنخواهد تابید و با تمام قوا سعی خواهد کرد تا موجودیت این نظام را زیر سوال ببرد؛ اما با ۴۴ سال ایستادگی و مقاومت مردم ایران مواجه شده و در آینده نیز روبه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: هر ساله بیش از سال‌های قبل، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهمیت داشته و امسال نیز به دلیل این که دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی را برای به زانو درآوردن و بر علیه نظام اسلامی ایجاد کرده‌ اند به شکست منجر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظرزاده ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ماه های اخیر اغتشاشاتی را ایجاد کرده بودند که با این گونه تلاش ها امیدشان این بود که مردم ایران اسلامی دست از حمایت انقلاب اسلامی و ولایت بردارند؛ اما مردم ایران اسلامی با حضور خود نشان دادند که همیشه پرشور و با بصیرت در حمایت از انقلاب اسلامی و رهبر خود پای کار بوده و همیشه در صحنه ها حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) اظهار داشت: در 22 بهمن امسال، مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود جانانه وارد صحنه شده و شگفتی جدیدی آفریدند؛ همان شگفتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «مظهر اقتدار و اتحاد ملی» است.

وی در ادامه افزود: ما با دیدن این جمعیت بر خود می بالیم و خدا را شاکر و سپاسگزاریم که همه جانبه از ملت انقلابی حمایت کرده است و بر روح شهدا و امام راحل درود می فرستیم که سبب تقویت، ماندگاری، ایستایی انقلاب و نظام اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظرزاده در پایان بیان داشت: ملت ایران اسلامی ملتی نیست که با تهدیدها، تطمیع ها و حتی با تحریم‌های ظالمانه میدان را خالی کند و ان شاءالله تا ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف محکم و استوار پای آرمان‌های خود ایستاده و تا آخرین توان خود در صحنه ها باقی خواهند ماند.

ارسال نظرات