۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۹۴۹۴
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

مردم در ۲۲ بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند/ پاسخ مسئولین به مردم خدمت مضاعف است

مردم در ۲۲ بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند/ پاسخ مسئولین به مردم خدمت مضاعف است
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: مسئولین باید برای قدردانی از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خدمات و فعالیت های خود را مضاعف کنند.

آیت‌الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و اعجاب انگیز مردم ایران اسلامی و شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی مثل گذشته مردم ایران را نشناخته و وفاداری این ملت به آرمان ها، اسلام و رهبری را درک نکردند.

وی در ادامه افزود: در گذشته نیز دشمنان انقلاب اسلامی چنین بودند و با خیال خام خود خواب های آشفته ای می دیدند که البته هیچ گاه تعبیر نشده و دشمنان انقلاب به اهداف شوم خو دست پیدا نکردند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بیان داشت: حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در سالگرد انقلاب اسلامی نشان از عدم فهم و درک درست دشمنان و اندک مزدوران داخلی آنان از واقعیت ها است و نشانگر عظمت انقلاب اسلامی ایران و حمایت مردم از نظام اسلامی است.

وی در ادامه افزود: این حضور نشان از درایت و حکمت رهبر معظم انقلاب و محبوبیت بی نظیر ایشان است که این گونه مردم ایران اسلامی از هر قشری به میدان آمده و همگان اظهار داشتند که حاضریم تا پای جان در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحنه ها حضور داشته باشیم و به هیچ دشمنی اجازه نمی دهیم که چشم طمعی به نظام ما داشته باشد.

آیت‌الله رجبی در این گفت وگو ابراز کرد: پیام دیگر این راهپیمایی برای دوستان انقلاب اسلامی است که بدانند هنوز این نهضت پای کار است و اگر آنان از انقلاب اسلامی الگو بگیرند، ان شاءالله پیروز و موفق خواهند بود و طبعاً امید دوستداران انقلاب را مضاعف خواهیم دید و دشمنان از توطئه هایی که راه‌اندازی کردند ناامید خواهند شد؛ زیرا دیدند که مردم مشت محکمی بر دهان آنان زدند.

وی در ادامه افزود: نشان دادن بصیرت و فهم بالای ملت ایران اسلامی یکی از پیام های این حضور باشکوه است؛ ملتی که به خوبی توطئه دشمنان را شناخته و به موقع به صحنه آمده و رشد سیاسی و بصیرتی خود را نشان دادند که البته یکی از عوامل بسیار مهم بصیرت مردم، هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و آگاهی بخشی این نعمت بزرگ الهی است که باید همه ما قدردان وجود مبارک ایشان باشیم.

آیت الله رجبی با اشاره به سنگینی مسئولیت مسئولان کشور در مقابل حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: مسئولیت مسئولین با این حضور سنگین تر شد و باید به میزانی که ملت این گونه به میدان آمدند، تلاش‌های خود را در خدمت به آنان مضاعف کنند و انگیزه خدمت به مردم ایران را بالا برده و اقدامات عملی و جدی را برای حل معضلات آنان در دستور کار خود قرار داده و پشتیبانی عظیم مردمی را در مصاف با دشمنان و گفت وگو با آنان را فراموش نکنند.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان اظهار داشت: مسئولان انقلاب بدانند که یک ملت بزرگ سراسر پشتیبان آنان هستند از این رو باید در برابر زیاده خواهی های دشمنان ذره‌ای کوتاه نیامده و از حقوق و عزت مردم ایران دفاع کنند.

ارسال نظرات