۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۷۲۹۵۸۰
امام جمعه اسلام‌آبادغرب:

دشمن تلاش دارد ما را دچار اشتباه محاسباتی کند

دشمن تلاش دارد ما را دچار اشتباه محاسباتی کند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: اگر نتوانیم تحلیل درستی از وقایع انقلاب داشته باشیم محکوم به توقف هستیم چون دشمن تلاش دارد ما را دچار اشتباه محاسباتی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیین اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان اسلام‌آبادغرب به مناطق عملیاتی غرب کشور با بدرقه مسئولین این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدروح الله زمانی موسوی در این مراسم اظهار داشت: چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم در حالیکه دشمنان می‌گفتند اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی شاهد تولدش باشد، که این نتیجه کار بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و شهداست.

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: ما در استمرار راه شهدا و آرمان‌های امام(ره) ان شاءالله با اراده خداوند تا ظهور امام زمان(عج) هر ساله این جشن‌ها را باشکوه‌تر برگزار می کنیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی در باب اهمیت راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور را باید قدر بدانیم چون اگر در مسیر شهدا گام برداریم به سرمنزل مقصود خواهیم رسید و اگر ما نتوانیم تحلیل درستی از دفاع مقدس و دیگر وقایع انقلاب داشته باشیم محکوم به توقف هستیم چون دشمن تلاش می کند ما را دچار اشتباه محاسباتی کند.

وی افزود: در کوله پشتی دفاع مقدس گوهرهای مقاومت، وطن پرستی، اعتماد به نفس و گوهر مبارزه با استکبار وجود دارد و این موارد چیزهای ساده‌ای نیست، چراکه خیلی از کشورها از اینکه چنین راهپیمایی اقتدار و باشکوهی در کشورشان برگزار شود عاجزند و برای آنها آرزوست که پرچم آمریکا را آتش بزنند و مقابل آمریکا بایستند.

امام جمعه شهرستان گفت: عمده جمعیت جبهه‌های دفاع مقدس متشکل از همین جوانان و نوجوانان بود و میانگین سنی رزمندگان در جببهه‌ها هم‌سن همین دانش‌آموزان تا 25 ساله بودند.

حجت الاسلام زمانی موسوی ابراز امیدوراری کرد: ان شاءالله همه جوانان و نوجوانان ما مورد توجه امام زمان(عج) قرار بگیرند و ادامه دهنده راه شهدا باشند./1400/

ارسال نظرات