۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۲۹۶۰۵
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار بود

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار بود
حجت‌الاسلام احمدی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه بجنورد، با اشاره به حضور باشکوه و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور ستودنی تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی افزود: دشمنان تمام تلاش خود را به کاربردند تا ناکارآمدی نظام اسلامی را به مردم القا کنند اما این بار هم مردم مثل این 44 سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد فریب نقشه‌های مذبوحانه آن‌ها را نخورده و با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: در این اغتشاشات دشمنان از تمام امکانات مادی و رسانه‌ای خود استفاده کردند تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی و درنتیجه تضعیف این نظام به اهداف شوم خود برسند اما مردم این بار هم با بصیرت و هوشیاری نقشه‌های آن‌ها را خنثی کردند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند که باجان و دل پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده و به ولایت و ارزش‌های اسلامی پایبند هستند و به‌هیچ‌عنوان فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام اسلامی تأثیری در حضور پرشکوه آن‌ها برای حمایت از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه ندارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم انقلابی ایران اسلامی همیشه درصحنه‌ها حضور پرشوری داشته باشند و این راه را ادامه دهند تا دشمنان نتوانند از این مردم و احساسات آن‌ها سوءاستفاده کنند.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: البته مسؤولان جمهوری اسلامی ایران هم باید بهانه دست دشمن ندهند و قدر این مردم نجیب و با بصیرت و همچنین قدر این حضور را دانسته و برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند. /9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات