۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۴۰۰۳۵
استاندار خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضلع سوم حماسه‌آفرینی ملت ایران است

مشارکت حداکثری در انتخابات ضلع سوم حماسه‌آفرینی ملت ایران است
استاندار خراسان شمالی گفت: حضور پرشکوه در تشییع شهید سلیمانی و حضور گسترده در ۲۲ بهمن دو ضلع حماسه‌آفرینی بودند که باید با حضور حداکثری در انتخابات تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز در پنجاه و چهارمین گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی، با تأکید بر تشریک‌مساعی و فعالیت همگانی برای ارتقای شئون مختلف در کشور و استان، اظهار کرد: اگر جمعی در کنار هم با نیت پاک کار کنند خداوند هم کمک می‌کند تا امور مختلف به سامان برسد.

وی اضافه کرد: اکنون هم در نظام اسلامی خدمت به مردم نیت همه ما است و خداوند یاری گر ما است؛ به همین دلیل با وجود تمام توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان همچنان روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهیم.

شجاعی در ادامه با اشاره به وضعیت خراسان شمالی در شاخص‌های مختلف، اظهار کرد: اکنون یکی از استان‌هایی هستیم که کمترین نرخ بیکاری را داریم؛ به‌گونه‌ای که در تابستان گذشته نرخ بیکاری 7.4 درصدی داشتیم که این به معنای تفاوت معنادار با کشور است.

وی افزود: در حالی که از سال 95 تا تیرماه 98 از خراسان شمالی 11 طرح به وزارت کشور ارسال شده است از تیرماه 98 تا امروز 666 طرح به وزارت کشور رفته و برنامه‌ریزی کرده‌ایم در سال آینده باید این تعداد سه برابر شود.

شجاعی تصریح کرد: مدیران را ملزم کرده بودیم که تا سوم آبان ماه هر دهیاری باید یک طرح ارائه دهد و در هر شهرستان چهار تعاونی تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه نگاه ما منافع نظام و کشور است و همین نگاه است که این کشور را پیش می‌برد، خاطرنشان کرد: وقتی حرف از مؤلفه‌های کسب‌وکار می‌زنیم این امر 18 شاخص دارد که اعتبارات استان به این شاخص ارتباط دارد؛ در حالی که ما در این زمینه در رده سی‌ام کشور هستیم.

شجاعی اظهار کرد: در این شرایط اقتصادی کشور درمجموع 11 استان توانسته‌اند رشد کنند و خراسان شمالی جزء همین استان‌ها است که در رده چهارم قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان، افزود: در راستای برگزاری باشکوه انتخابات رهبری در جلسات مختلف مشارکت حداکثری را از زوایای مختلف برای جامعه تبیین کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید مشارکت حداکثری در انتخابات ضلع سوم مثلث حماسه‌آفرینی حضور مردم باشد، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی و حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع‌جنازه و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دو ضلع این حماسه‌آفرینی بودند که باید با حضور حداکثری در انتخابات تکمیل شود./9314/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
هادی رحیمی
ارسال نظرات