۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۲۹۶۱۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس کرد

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس کرد
حجت‌الاسلام نجفی زاده گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشستی با جمعی از روحانیون خراسان شمالی، با تقدیر و تجلیل از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: ملت ایران بارها و بارها حمایت تمام‌قد خود را از نظام اسلامی به اثبات رسانده است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با دیدن حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به‌شدت عصبانی و ناامید هستند؛ چراکه این حضور تمام نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

حجت‌الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: کینه و عداوت دشمنان با نظام اسلامی کینه‌ای دیرینه است و در مدت 44 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد آن‌ها هر بار به روشی برای تضعیف و ضربه زدن به‌نظام اسلامی وارد میدان شده ولی همیشه با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت و هوشیاری مردم شکست‌خورده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و امکانات رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به‌ نظام اسلامی و ارزش‌های دینی بدبین کنند.

حجت‌الاسلام نجفی زاده تصریح کرد: دشمنان تاکنون از هیچ تلاشی علیه ملت ایران و ضربه زدن به‌نظام اسلامی دریغ نکرده و با استفاده از رسانه‌های خود تلاش می‌کنند با سیاه نمایی و بزرگ‌نمایی کاستی‌ها و نارسایی‌های جامعه مردم را نسبت به‌نظام اسلامی بدبین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اما حنای دشمنان دیگر در نزد ملت ایران رنگی ندارد و مردم می‌دانند که هیچ‌وقت بیگانگان دلسوز آن‌ها نیستند و تمام تلاش دشمنان برای رسیدن به منافع خودشان است.

حجت‌الاسلام نجفی زاده با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: دشمن در جنگ ترکیبی اخیر تلاش کرد با سرمایه‌گذاری بر روی نسل جوان از احساسات و خامی آن‌ها استفاده کرده و آن‌ها را وارد میدان کند و تا حدودی هم موفق شد که عده‌ای قلیل را فریب دهد.

وی اضافه کرد: البته ما هم در تبیین و انتقال حقایق و اتفاقات تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان کوتاهی کردیم و نتوانستیم تاریخ مبارزات ملت ایران را در اوایل انقلاب و بعدازآن به نسل جوان درست انتقال دهیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی بابیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر شعور سیاسی و انقلابی خود را به رخ جهانیان کشید، گفت: حالا که بار دیگر ملت سرافراز ایران با شرکت در این راهپیمایی ارادت قلبی خود را نسبت به‌نظام اسلامی نشان دادند این بار نوبت مسؤولان است که برای رفع مشکلات مردم آستین همت بالا زده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنند./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات