۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
کد خبر: ۷۲۹۶۳۴
مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه خبر داد؛

اعزام گروه‌های جهادی استان‌های کشور تا پایان سال به خوی + فیلم

اعزام گروه‌های جهادی استان‌های کشور تا پایان سال به خوی + فیلم
حجت الاسلام علیخانی از اعزام گروه‌های جهادی استان‌های کشور تا پایان سال جاری به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیخانی، مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه از اعزام گروه‌های جهادی استان‌های کشور تا پایان سال جاری به مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه اظهار داشت: زلزله خوی با وجود ایجاد همه مشکلاتی که برای این منطقه شریف که به دارالمومنین معروف است به بار آورد اما فرصتی برای همدلی بیشتر نیروهای مردمی و جبهه انقلاب و مسئولان دلسوز کشور در سطح استان و کشور قلمداد می شود.

وی در ادامه افزود: حوزه علمیه خود را در این گونه مواقع خادم مردم می داند کما اینکه در تاریخ هزار ساله روحانیت همواره مردم از حضور طلابی که مشکلات مادی و کمبودهای زیرساختی و گرفتاری هایی که در حوادث طبیعی برای آنان اتفاق می افتاد، می دیدند که طلاب وارد صحنه خدمت رسانی می شوند.

حجت الاسلام علیخانی ابراز کرد: الحمدالله طلاب استان و بخصوص مدارس علمیه خوی با تمام امکانات و قوای خود وارد صحنه شدند که به این می توان اقدامات آنان را در صحنه و میدان لمس و مشاهده کرد.

مسئول دبیرخانه گروه های جهادی حوزه های علمیه خبر داد: با توجه به بازدیدی که در این مدت انجام گرفت، آن چیزی که بیشتر مورد نیاز این منطقه است این است که از سایر استان ها نیز که گروه های جهادی حوزوی که امکان برپایی موکب های خدمت‌رسانی، خصوصاً پذیرایی گرم را دارند، با برنامه‌ای که برای آنان تدارک می شود گروه های آنان بتوانند در این شهر حضور پیدا کرده و به مردم عزیز خوی در یک زمانبندی متناوب تا عید نوروز خدمت رسانی کنند.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات