۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۲۹۷۴۹
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به معیشت طلاب و روحانیان

ضرورت توجه بیشتر به معیشت طلاب و روحانیان
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین لائینی در دیدار قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور بر ضرورت توجه بیشتر به معیشت طلاب و روحانیان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت حوزه علمیه استان در جهت تقویت جایگاه حوزه و خدمت به طلاب گفت: وظیفه همه ما تقویت بستر جامعه روحانیت و طلاب است و معتقدیم که امروز بهترین خدمت از جامعه روحانیت به مردم ارائه می‌شود‌.

وی افزود: دفاع مقدس، دفاع از حرم و صدها دفاع این گونه در داخل کشور که با هدف مقابله با توطئه ها و فتنه های دشمنان صورت گرفت با رهبری و هدایت های روحانیت بوده که نشأت گرفته از فرهنگ ناب دینی است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که رسیدگی و توجه به جامعه روحانیت یک وظیفه مهم است، ادامه داد: همه ما در همین حوزه های علمیه تحصیل کردیم و رشد کردیم و وظیفه داریم امروز در خدمت حوزه و طلاب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که روحانیت در یک ضعف اقتصادی مظلومانه به‌سر می‌برد، تصریح کرد: طلاب و روحانیت علیرغم همه مشکلات اقتصادی دارای ادب، شهامت و شجاعت هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در مدیریت عالی حوزه های علمیه باید به مشکلات اقتصادی طلاب و روحانیت توجه ویژه تری شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز باید مسائل فرهنگی، اخلاقی و سیاسی در حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا شاهد خطوط و گرایش های نادرست در حوزه نباشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات