۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۹۵۰
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران:

فرهنگ علوی در پرتو انقلاب اسلامی جهانی شده است

فرهنگ علوی در پرتو انقلاب اسلامی جهانی شده است
مازندران - حجت الاسلام غلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی نام و یاد علی(ع) و فرهنگ غدیر زنده شده و همین موضوع موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) که در مسجد بیت آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) برگزار شد، با اشاره به فضائل بالای حضرت علی(ع) گفت: امروز ما از بیان این فضائل عاجر و ناتوانیم هستیم.

وی با بیان این که آنچه که تا به امروز از حضرت علی(ع) خواندیم، شنیدیم، گفتیم و سرودیم قطره ای از فضائل آن حضرت بود، افزود: شأن، مقام، جایگاه و فضیلت آن امام همام بعد از پیامبر گرامی اسلام بالاترین مقام است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران با اشاره به این که امام علی(ع) شخصیتی است که به غیر از پیامبر اسلام از آدم تا خاتم مثل و مانند ایشان را خداوند متعال خلق نکرده است، ادامه داد: با هر کسی حضرت علی(ع) را مقایسه کنیم به غیر از پیامبر گرامی اسلام، علی(ع) مقام، شأن، جایگاه و فضیلت علی(ع) بیشتر است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که صاحب بهشت علی(ع) است، تصریح کرد: حضرت علی(ع) را ابتدا خداوند متعال و در ادامه پیامبر گرامی اسلام شناخت، همان گونه که پیامبر اسلام فرمودند خداوند را آن گونه که باید هیچ کس جز من و حضرت علی(ع) نشناخت.

استاد حوزه علمیه، خداشناس واقعی را پیامبر گرامی اسلام و امیرالمؤمنین(ع) معرفی کرد و افزود: ما به عنوان دوستان، پیروان و شیعیان علی(ع) وقتی می خواهیم از آن حضرت می خواهیم فضائلی نقل کنیم نمی توانیم حق مطلب را به خوبی ادا کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز نیز جبهه کفر و دشمنان اسلام اهل بیت(ع) که ما پیرو آن هستیم شبانه روزی در تلاش هستند با هزینه های هنگفت نام، یاد، مکتب و پیروان علی(ع) را بر زمین بزنند، تصریح کرد: خوشبختانه علی رغم همه این تلاش ها، سیره و مشی علوی هر در روز در جهان در حال گسترش است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که رئیس جمهور سابق آمریکا اعتراف کرد که هفت تریلیون دلار در خاورمیانه بیهوده هزینه کرده است، بیان داشت: این همه هزینه ها برای ضربه زدن به اسلام اهل بیت(ع) بوده است.

وی ادامه داد: اگر امروز می بینیم که این گونه با انقلاب اسلامی دشمن هستند به این خاطر است که این انقلاب یک رژیم سیاسی شاهنشاهی را به یک حکومت اسلامی و دینی تبدیل کرده است و همین مسأله موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان شده است.

استاد حوزه علمیه افزود: به برکت انقلاب اسلامی نام و یاد علی(ع) و فرهنگ غدیر زنده شده است و همین موضوع موجب ناراحتی و عصبانیت دشمنان اسلام و انقلاب است و همه توان خود را به کار گرفته اند تا در این مسیر مانع ایجاد کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که معاویه و عمر و عاص های زمان امکانات بسیاری دارند و با گذشته متفاوت هستند، تصریح کرد: امروز می بینیم که دشمنان با ترویج بی حجابی و بی عفتی در تلاش هستند به دین و ارزش های اسلامی دهن کجی کنند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از خدمات ارزشمند آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: عمر با برکت این عالم ربانی در مسیر ترویج دین، ارزش های اسلامی و همچنین دفاع از انقلاب، نظام و خدمت به مردم سپری شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات