۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۲۹۷۶۱
رئیس دفتر نظارت و ارزیابی انتخابات کاشان:

پیشرفت‌های ایران دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

پیشرفت‌های ایران دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است
اصفهان - حجت الاسلام بصیرتی گفت: پیشرفت‌های چشمگیر ایران و جوانان ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح امروز در گردهمایی شبکه ناظران شهرستان کاشان با اشاره به حضور گسترده مردم به ویژه مردم کاشان در راهپیمایی بهمن گفت: دشمن طی چند ماه گذشته با تمام توان خود به دنبال دین گریزی مردم به ویژه نسل جوان بود.

وی با اشاره به اینکه دفتر نظارت و ارزیابی انتخابات کاشان در دوره جدید تلاش کرده از افراد جوان و خلاق استفاده کند، گفت: پیش بینی می‌شود در سال‌های پیش رو، دوران پرفروغی را داشته باشیم.

حجت الاسلام بصیرتی حضور جوانان دقیق و تحصیلکرده و انقلابی در حوزه‌های مختلف مدیریتی کشور به خصوص شبکه هیئت نظارت را یک فرصت و نقطه عطف ماندگار در تاریخ ایران دانست.

به گفته وی وظیفه همه ما تقویت روحیه خودباوری و امید به آینده در اقشار مختلف کشور است و پیشرفت و توسعه کشور با تقویت این مهم امکان پذیرمی شود.

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در سطح شهر کاشان گفت: جوانان و نوجوانان بیشترین درصد معتکفین هستند و تعداد زیادی از جوانان نیز به دلیل تکمیل ظرفیت فرصت شرکت در این مراسم را از دست می‌دهند.

رئیس دفتر نظارت و ارزیابی انتخابات کاشان با تأکید براینکه دشمن به دنبال ناکارآمد معرفی کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: پیشرفت‌های چشمگیر ایران و جوانان ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف تمامی دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات