۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۲۹۹۴۶

از کتاب «در مسیر نهضت» رونمایی می شود

از کتاب «در مسیر نهضت» رونمایی می شود
مراسم رونمایی از کتاب «در مسیر نهضت»؛ نقش حوزه علمیه مروی در نهضت امام خمینی (ره) با حضور یاسر احمدوند معاون وزیر ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از کتاب «در مسیر نهضت»؛ نقش حوزه علمیه مروی در نهضت امام خمینی (ره) با حضور یاسر احمدوند معاون وزیر ارشاد اسلامی و جمعی از بزرگان حوزه علمیه روز چهارشنبه 3 اسفندماه برگزار می گردد.

«در مسیر نهضت» کتابی است که از ناگفته های تاریخ انقلاب اسلامی و نقش روحانیت مبارز در قلب تهران یعنی حوزه علمیه مروی می گوید؛ اثری که بعد از یک سال با موفقیت مراحل تحقیق و گردآوری مستندات تاریخی خود را پشت سر گذاشت و فصل جدیدی را پیرامون استقامت روحانیون در مسیر انقلاب اسلامی باز می کند.

لازم به ذکر است که از دیگر مدعوین این مراسم آیت‌الله تحریری (تولیت حوزه مروی)، آیت‌الله رشاد (تولیت حوزه علمیه امام رضا علیه‌السلام)،حجت‌الاسلام سبحانی صدر (نویسنده)، حجت‌الاسلام پورمحمدی (وزیر سابق دادگستری، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی)، حجت‌الاسلام رحیمی صادق (مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه تهران) و دیگر طلاب و اساتید حوزه های علمیه می باشند.

علاقمندان به شرکت در این مراسم می توانند از ساعت 10 صبح در محل حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصرخسرو ، کوچه مروی ، حوزه علمیه مروی حضور به هم رسانند و یا از طریق لینک های : ( https://telewebion.com/live/ketabnama ) و ( http://aparat.com/khaneketab/live ) شاهد پخش زنده این مراسم باشند.

آیین رونمایی از کتاب «در مسیر نهضت» برگزار می شود

ارسال نظرات