۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۷۲۹۹۸۶
مسئول بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش رسانه نگاری با هدف تقویت جبهه انقلاب

برگزاری دوره آموزش رسانه نگاری با هدف تقویت جبهه انقلاب
اصفهان – نمکی از برگزاری دوره آموزش رسانه نگاری به‌منظور تقویت جبهه انقلاب در بحث دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تهیه محتوا و شکستن فضای تحریف در جنگ شناختی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا نمکی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انتقاد رهبر معظم انقلاب به سهل انگاری و عدم اطلاع رسانی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام در حوزه‌های مختلف از سوی رسانه ها، گفت: ارتقای سواد رسانه‌ای و فعالیت تخصصی در رسانه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری دوره آموزش رسانه نگاری در شهرستان آران و بیدگل را تقویت و توسعه آموزش‌های سواد رسانه‌ای به ویژه برای نسل جوان دانست و افزود: کانون بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل از خواهران و برادران علاقمندان به حرفه رسانه‌ای برای شرکت در کارگاه‌های آموزشی رسانه نگاری دعوت می‌کند.

نمکی یادآور شد: برای دوره‌های رسانه‌ای در شهرستان آران و بیدگل از استاد رفعتی پور معاون سیاسی سپاه اصفهان، حسن شمشادی، امیر کاوه استاد دانشگاه، مهدی ابراهیمی شهرابی معاون دانشکده تاریخ، محمد ادریسی مؤلف کتاب‌های نقد و استدلال‌ها و سردبیر روزنامه سراسری سراج، مهدی آقا بیگی استاد دانشگاه، مجید صباغیان گزارشگر و غلامرضا آملی دعوت شده است.

وی سید جلال حسینی کارشناس ارشد مسائل سیاسی و معاون سیاسی سازمان بسیج کشور، سرهنگ محسن شکیب فرد مسئول بسیج رسانه استان اصفهان، کمال کارشناس و پژوهشگر رسانه‌ای، محمود معلمی کارشناس ارشد مسائل سیاسی و معاون اسبق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج)، رضا صفری کارشناس ارشد رسانه‌ای و مسئول سابق بسیج رسانه استان اصفهان را از دیگر مدرسان این دوره آموزشی نام برد.

نمکی با تقدیر از همکاری فرمانداری و شهرداری شهرستان آران و بیدگل، گفت: برای برگزاری دوره آموزش رسانه نگاری از اساتید برجسته در تصویر برداری، عکاسی خبری، اصول و فنون خبر نویسی، روزنامه نگاری و کارشناسان این حوزه دعوت شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۵ نفر از اصحاب رسانه شهرستان در کارگاه‌های تبیین جنگ ادراکی و ۶۰ نفر علاقمند به فعالیت‌های رسانه‌ای در جلسات مقدماتی به عنوان هنرجو و نو آموز و نوقلم در دو پایه و در قالب ۱۸ جلسه در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند و این دوره‌ها همچنان به صورت منظم و مستمر ادامه دارد.

مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان آران و بیدگل همچنین از اعزام کارشناس سواد رسانه‌ای به مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان خبرداد و افزود: تا کنون بیش از ۴۰ کلاس آشنایی با جنگ ترکیبی و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای در ساختار بروز جنگ شناختی در مقطع متوسطه اول و دوم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های سطح شهرستان برگزار شده است.

نمکی در ادامه به نقش تأثیرگذار رسانه اشاره کرد و افزود: بسیجیان شهرستان با تولید آثار فاخر و محتوا‌های ارزشی نقش مؤثری در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌ها داشته اند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات