۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۳۰۱۸۳
امام جمعه شهرستان پاوه:

دولت افزایش بی سابقه قیمت ها را کنترل کند

دولت افزایش بی سابقه قیمت ها را کنترل کند
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: این روزها شاهد افزایش بی سابقه قیمت ها همانند قیمت دلار و... در بازار هستیم لذا از دولت می خواهیم که این وضعیت را سامان ببخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر پاوه اظهار داشت: امروز سپاه در اوج قدرت و اقتدار است و همین خود عامل اصلی دشمنی با این نهاد و سازمان انقلابی و مردمی است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: در اغتشاشات اخیر به عینه همه دیدیم که در شهرستان جوانرود مشکلات بسیاری هم برای مردم و هم دولت پیش آمد که تکرار این حوادث برای همه ما غیرقابل قبول است.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: در طول اغتشاشات اخیر در جوانرود مشکلات بسیاری برای بازاریان پیش آمد لذا برای برطرف کردن این محدودیتها رایزنی های بسیاری انجام گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم جوانرود در طول انقلاب اسلامی بارها وفاداری خود به این نظام را نشان داده اند و امیدواریم که دیگر شاهد تکرار این دست از آشوب ها در این شهرستان با فرهنگ نباشیم.

امام جمعه شهرستان پاوه تاکید کرد: در هفته گذشته در رسانه ها اعلام شد که محمدبن سلمان قصد دارد در جنوب جده، شهرکی مجلل به نام «پروژه شهر مکعب» را احداث و در وسط این شهرک نیز بنایی مانند بنای کعبه احداث کند تا استقبال مردم از مکه کمرنگ شود که این امری نگران کننده برای جهان اسلام است.

ماموستا قادری افزود: ولیعد عربستان سعودی به بهانه ساخت بدل کعبه می خواهد که فحشا و فساد را در کشور عربستان رواج دهد و امیدواریم که مانند طرح ابرهه، این برنامه شیطانی با شکست روبه‌رو شود.

وی اظهار کرد: این روزها شاهد افزایش بی سابقه قیمت ها همانند قیمت دلار و... در بازار هستیم لذا از دولت می خواهیم که این وضعیت را سامان ببخشد زیرا مردم ایران شایسته بهترین ها هستند.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: متاسفانه در کنار این افزایش قیمت ها، عده ای خواسته یا ناخواسته اسلام را تخریب می کنند و این امر به بهانه ای برای تخطئه دین تبدیل شده است.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به اهمیت اخلاق در جامعه، بیان داشت: باید اذعان کرد که اخلاقیات و معنویات در جهان اسلام کمرنگ شده و همین خود عامل تفرقه برادران دینی گردیده است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: متاسفانه در کنار این افزایش قیمت ها، عده ای خواسته یا ناخواسته اسلام را تخریب می کنند و این امر به بهانه ای برای تخطئه دین تبدیل شده است.

ماموستا قادری در ادامه با اشاره به اهمیت اخلاق در جامعه، بیان داشت: باید اذعان کرد که اخلاقیات و معنویات در جهان اسلام کمرنگ شده و همین خود عامل تفرقه برادران دینی گردیده است./1400/

ارسال نظرات