۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۳۰۴۰۳

تجلیل از مدیر جامعةالزهرا در همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای»

تجلیل از مدیر جامعةالزهرا در همایش «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای»
مدیر جامعة الزهرا(س) در همایش تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای، به عنوان مدیر یکی از مراکز همکار تراز و فعال در این همایش تجلیل شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه اولین همایش بین المللی و پنجمین همایش میلی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای» در تهران برگزار شد و در پایان مراسم، جمعی از مدیران مراکز همکار تراز و فعالان این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان مدیر یکی از مراکز همکار تراز و فعال در همایش تجلیل شد که خانم هاشمی معاون پژوهش پژوهشگاه مطالعات اسلامی به نمایندگی از ایشان در جایگاه حضور یافت.

از جمله اقدامات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این همایش، انعقاد تفاهم نامه فیمابین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و دبیرخانه همایش «تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی»، راه اندازی کارگروه «همکاری پژوهشی با همایش تبیین اندیشه دفاعی رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی»، حضور و فعالیت پژوهشگران جهت ارسال آثار به این همایش بود.

در این همایش، ۳۰ مقاله از سوی پژوهشگران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به دبیرخانه همایش ارسال شد که پس از ارزیابی مقالات و داوری مرحله استانی، ۱۱ مقاله پذیرفته شد و به مرحله کشوری راه یافت.

ارسال نظرات