۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۳۰۵۲۳

دهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین آغاز به کار کرد

دهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین آغاز به کار کرد
دهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان های تهران، البرز و سمنان دقایقی پیش در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دهمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و فضلای استان های تهران، البرز و سمنان با شعار «رسالت حوزه های علمیه در جهاد تبیین، خدمت به مردم و پشتیبانی از نظام اسلامی» از صبح امروز در محل مجتمع آموزشی فرهنگی آدینه تهران آغاز بکار کرد.

در این اجلاسیه جمع زیادی از اعضای جامعه مدرسین، نمایندگان ولی فقیه در استان های سمنان و البرز، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، فقهای شورای نگهبان، شخصیت های حوزوی و علما و فضلا حضور دارند.

قرار است در این اجلاسیه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود، علاوه بر شخصیت های برجسته حوزوی، رییس قوه قضاییه نیز به سخنرانی بپردازد.

در نوبت عصر این اجلاسیه نیز گزارش کمیسیون های پنجگانه اجلاسیه دهم منطقه ای جامعه مدرسین از سوی رؤسا و دبیران کمیسیون ها تشریح خواهد شد.

در شروع اجلاسیه آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین در کنار آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جایگاه قرار گرفتند.

آیت الله حسینی بوشهری حضور علما و جامعه روحانیت را خیر مقدم گفت و از حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه تشکر کرد.

ارسال نظرات