۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۵۲۵
آیت الله حسینی بوشهری در اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین:

حاتم بخشی سلاطین با واگذاری سه و نیم میلیون کیلومتر از اراضی کشور

حاتم بخشی سلاطین با واگذاری سه و نیم میلیون کیلومتر از اراضی کشور
رئیس جامعه مدرسین در آغاز اجلاسیه منطقه ای این جامعه بر اهمیت توجه به جوانان و حمایت از نسل جوان تأکید کرد و فطرت جوانان را پاک توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: اگر به نسل جوان بپردازیم این نسل جوان به کمک ما در مبارزه با دشمن خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در حوزه های علمیه باید بر روی نسل جوان سرمایه گذاری کرد اظهار داشت: جوانانی که در قضایای پاییز سال جاری توسط دشمن به گروگان گرفته شدند نباید مورد غفلت ما باشند و باید سراغ آنان برویم؛ این جوانان فطرت پاکی دارند و اگر با آن ها ارتباط بگیریم در کنار انقلاب خواهند ایستاد و این تجربه شیرین در 8 سال دفاع مقدس در آن روزگاری که جوانان مختلفی به فرمان امام خمینی به صحنه آمدند و فرمانده شدند و در خط مقدم مقاومت و دفاع قرار گرفتند.

رئیس شورای عالی حوزه علمیه قم با اشاره به ادعای برخی شاهزادگان سلسله های گذشته ادامه داد: 3ونیم میلیون کیلومتر از خاک کشور در دوران سلاطین گذشته به دیگران واگذار شده است و این گزارش دل من را سوزاند؛ اگر کسانی به ملیت و ایرانیت معتقد هستند بدانند یکی از خیانت هایی که سلاطین گذشته به ایران کردند بخشش خاک به بیگانگان بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به گام دوم دلبسته اند و تا ظهور حضرت بقیه الله این حرکت ادامه دارد؛ حضرت آیت الله خامنه ای به امید توصیه کرده و از خبرگان خواستند سراغ نسل جوان بروند و با آن ها هم کلام شوند زیرا نسل جوان بسیار مهم بوده و آینده ساز این کشور است. اگر به درستی بر روی جوانان خود سرمایه گذاری کنیم دشمن نمی تواند کوچک ترین خدشه ای به جامعه وارد کند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره مُبلغی که در زمان امام صادق به بصره برای تبلیغ رفته بود، اظهار داشت: امام صادق به آن مبلغ توصیه کرد سراغ جوانان برود زیرا دلهای رقیق تری دارند؛ در تعبیر امام صادق آمده است که جوانان شتابان تر از دیگران به سوی خیر حرکت می کنند و همچنین با توجه به تلاش های مرجعه حضرت امام صادق به مبلغ اعزامی خود توصیه کرد مواظب باشد که دیگران از این مبلغ سبقت نگیرند.

وی با بیان اینکه امروز نباید بگذاریم دشمن در فضای مجازی از ما سبقت بگیرد، تصریح کرد: کهنسالان و ریش سفیدان سرمایه های انقلاب هستند اما بسنده کردن به بزرگان و دست رد زدن به جوانان کار صحیحی نیست زیرا دشمن به دنبال جذب جوانان ما است.

آیت الله حسینی بوشهری در پایان از همه علمایی که در این اجلاسیه حضور پیدا کردند تشکر کرد.

ارسال نظرات