۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۳۰۶۱۲
امام جمعه شهرستان قصرشیرین:

جنگ اقتصادی امروز دشمن ادامه اغتشاشات اخیر است

جنگ اقتصادی امروز دشمن ادامه اغتشاشات اخیر است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام صالحی گفت: جنگ اقتصادی که امروز دشمن علیه نظام به راه انداخته ادامه همان اغتشاشات چندماه گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قصرشیرین اظهار داشت: علت اصلی دشمنی معاندان با این نظام، بیدار و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه در فلسفه نظام اسلامی ایران، دشمن تراشی معنایی ندارد، گفت: دشمنان با تمام توان خود می خواهند که جلوی اقتدار ایران را بگیرند زیرا می ترسند که این نظام و انقلاب برای سایر کشورهای جهان الگویی برای مبارزه علیه نظام سلطه شود.

این استاد حوزه عنوان کرد: امروز کشور ما در یک جنگ ترکیبی بزرگ قرار دارد به گونه ای که دشمن تمام تلاشش را معطوف برهم زدن بازار و اقتصاد کشورمان نموده است.

حجت الاسلام صالحی گفت: جنگ اقتصادی که امروز دشمن علیه این نظام به راه انداخته ادامه همان اغتشاشات چندماه گذشته است و بیگانگان با این کار خود می خواهند که نارضایتی اقتصادی در بستر جامعه ایجاد کنند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: از سوی دیگر دشمن در این جنگ اقتصادی و ارز تلاش دارد که از هرگونه سرمایه گذاری در ایران توسط کشورهای دیگر جلوگیری کند تا با این روش زمینه ای برای عدم پیشرفت کشورمان شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران وفاداری خود به این نظام را در عمل بارها اثبات کرده اند و امروز نوبت دولت است که با کارهای خود زمینه رفاه و آسایش جامعه را فراهم آورد./1400/

ارسال نظرات