۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۳۰۲۱۴
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

جهاد تبیین می تواند زمینه ای برای تحولات مثبت در کشور باشد

جهاد تبیین می تواند زمینه ای برای تحولات مثبت در کشور باشد
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: عملی شدن جهاد تبیین می تواند زمینه ای برای تحولات مثبت در کشور و از سوی دیگر خنثی شدن جنگ رسانه ای دشمنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در نشست با جمعی از روحانیون جهادی استان کرمانشاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیز سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام بیان داشت: کسانی که در راه خدا جهاد می کنند اجر آنان کمتر از کاری که شهدا برای اسلام انجام داده اند نیست.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در هر جایی که احساس می شود که نیازمند کار جهادی هستیم، شاهد حضور جهادگران هستیم که بخش اعظمی از این جهادگران را بسیجیان و طلاب تشکیل می دهند و این قابل تقدیر است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در حوادث طبیعی حضور گروه های جهادی بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: در زلزله سرپل ذهاب، سیل جنوب و... گروه های جهادی جزو اولین کسانی بودند که در صحنه حادثه حضور پیدا کرده اند لذا تشکیل گروه های جهادی را باید یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست.

حجت الاسلام کریمی اظهار داشت: با این وجود عرصه کار جهادی بسیار گسترده است و تنها به امدادرسانی ختم نمی رسد، امروز در بحث جهاد تبیین نقش همه ما بسیار مهم و حیاتی است.

این استاد حوزه ادامه داد: عملی شدن جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه می تواند زمینه ای برای تغییرات و تحولات مثبت در کشور و از سوی دیگر خنثی شدن جنگ رسانه ای دشمنان باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان سئوالات و ابهامات بسیاری درباره تاریخ سیاسی این کشور در ذهن دارد، بنابراین باید با تبیین و تشریح واقعیت ها، سختی هایی که این انقلاب از ابتدا تا به امروز متحمل شده است را باید برای نسل های جدید به خوبی بیان کنیم تا فریب مظلوم نمایی دشمن در بحث اطلاع رسانی دروغ را نخورند./1400/

ارسال نظرات