۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۳۰۶۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهاد تبیین راه مقابله با توطئه های دشمن است

جهاد تبیین راه مقابله با توطئه های دشمن است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت هوشیاری در برابر تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین راه مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار با طلاب و فضلای بروجردی مقیم قم در حسینیه آیت‌الله آل علی قم، با اشاره به وجود بزرگی همچون آیت الله بروجرد از شهرستان بروجرد، گفت: ما دارای میراث گرانقدری از علمای برخاسته از استان لرستان هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن افزود: این تهاجم دشمن، تهاجم یک کشور و چند کشور علیه ما نیست.

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و عنوان داشت: دشمنان، قوت ایران اسلامی را مشاهده کرده و در مقابل جمهوری اسلامی ایران، صف آرایی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه راه مقابله با توطئه های دشمن جهاد تبیین و روشنگری است، گفت: اعتماد، امید و ایمان مردم، سه مؤلفه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که سبب ناامیدی دشمنان است.

وی اظهارکرد: در استان لرستان بیش از ۲۰۰ روحانی طرح هجرت و مستقر در حال انجام وظیفه هستند وحدود ۶۵۰ نفر در مدارس آموزش و پرورش به عنوان طرح امین حضور و فعالیت دارند، گفت:

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به فعالیت ۲۶ مدرسه علمیه برادران و خواهران در شهرهای استان بیان کرد: ۸۰ روحانی در دانشگاه های استان در مناسبت های تبلیغی مشغول تبلیغ هستند و 2 هزار روحانی در استان لرستان و تقریبا همین تعداد در شهر مقدس قم حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: همچنان ظرفیت های خالی زیادی در استان وجود دارد که نیازمند حضور فضلا و روحانیون در سطح استان است تخصص و ظرفیت شما می تواند اثرگذار باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات