۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۷۲۷۰۷۹
امام جمعه بروجرد:

مبلغان نقش بسزایی در جهاد تبیین و مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند

مبلغان نقش بسزایی در جهاد تبیین و مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند
حجت الاسلام حسینی با اشاره به توطئه دشمن در جنگ ترکیبی گفت: مبلغان نقش بسزایی در جهاد تبیین و مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه گفت: انتظار مردم از مسؤولان علم و عمل است.

امام جمعه بروجرد افزود: مردم جامعه اسلامی به آنان پاسخ مناسب بدهیم و به آنچه خودمان می گوییم پایبند بوده و عمل کنیم.

وی از مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب یاد کرد و گفت: خدمت به موقع و بی منت به مردم امری ضروری برای رفع مشکلات مردم و جامعه است.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد:  مردم از ما انتظار کرامت و موعظه ندارند همین که از ما تخلف نبینند صداقت ببینند ما را قبول دارند.

وی بر ضرورت برخورد محبت آمیز، تواضع در برابر مردم تأکید کرد و عنوان داشت: با مدیریت جهادی و انقلابی باید در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های دشمن در جنگ رسانه ای و ترکیبی اشاره کرد و گفت: دشمن می خواهد مردم از نظام و انقلاب ناامید شوند، باید با بیان دستاورهای انقلاب و پیشرفت در عرصه های مختلف جلوی توطئه های دشمن ایستاد.

وی بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی تأکید کرد و عنوان داشت: بصیرت افزایی بین مردم راه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن بوده و در این زمینه مبلغان نقش بسرایی دارند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات