۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۷۲۶۰۵۲
حجت الاسلام هاشمی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب و ارزش های اسلامی است

خون شهدا ضامن بقای انقلاب و ارزش های اسلامی است
حجت الاسلام هاشمی گفت: خون شهدا ضامن بقای انقلاب و ارزش های اسلامی است، همه ما مرهون خون شهدا هستیم و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، شب گذشته در یادواره شهدای مدافع  امنیت با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای مدافع امنیت که در حوادث اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان تابلوی جمهوری اسلامی هستند.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر ضرورت تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: خانواده شهدا و ایثارگر الگو و اسوه هستند.

وی شهدا خون دادند تا اسلام و انقلاب زنده بماند و ارزش ها حفظ شود، بیان داشت: شهدا خون خود را تقدیم کردند تا نگهبان اسلام و ارزش های اسلامی و دینی باشند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز اگر شهید رضا خانی ها در مرزها فعالیت نداشتند، ما امروز به راحتی کنار هم جمع نمی شدیم، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون شهدا است.

وی در ادامه با بیان اینکه حق و باطل همواره روبروی هم قرار دارند، خاطرنشان کرد: هرکسی که در مسیر امام زمان(عج) حرکت کرد، حق است.

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز در شرایطی قرار گرفتیم که به مراتب از شرایط عاشورا و کربلا سخت تر است و باید در برابر توطئه های دشمن آگاه بود.

وی با بیان اینکه همه ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: انجام  وظیفه در هر عرصه ای که خدمت می کنیم و رفع مشکلات مردم و جامعه ادامه دهنده راه شهدا است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات