۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۲۵۳۱۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

دانشجویان سرمایه و امید جامعه هستند

دانشجویان سرمایه و امید جامعه هستند
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دانشجویان سرمایه های مملکت و امید جامعه هستند، گفت: مطالبه گری، بیداری، بصیرت و دشمن شناسی ویژگی شاخص دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سالن جلسات دانشگاه پردیس علامه طباطبایی، با اشاره به راه اندازی جنگ رسانه ای دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهارداشت: امروز همه دنیا علیه تفکر جمهوری اسلامی در حال توطئه هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی قیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به نقش دانشجویان در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: شعار مرگ بر آمریکا در سال 1332 در سایه بیداری دانشجویان به فریاد کشیده شد و امام راحل در سال 42 پرچم شعار مرگ بر آمریکا را به دست گرفت و در سال 57 نهادینه شد.

وی عنوان کرد: امروز دشمن برای حذف معادلات برجام و متوقف کردن پیشرفت علمی، فرهنگی و سیاسی کشور جنگ سانه ای و ترکیبی را به راه انداخت.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به راه اندازی شعار «زن، زندگی، آزادی»، از سوی دشمن خاطرنشان کرد: شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار پیامبر(ص) است که زنان را از اسارت نجات داد.

وی عنوان کرد: اسلام و جمهوری اسلامی به زنان آزادی و زندگی بخشید، امروز شاهد هستیم که زنان ایران اسلامی با حفظ چارچوب ها در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جامعه در حال نقش آفرینی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان خاطرنشان کرد: این شعار دشمن، ایستادگی در مقابل دین است، دشمن به دنبال رواج بی بند و باری است و می خواهد بی غیرتی را در جامعه نهادینه سازی کنند.

وی تأکید کرد: اصل بی بند و باری مسأله فرهنگی نیست بلکه اصل بی بند و باری سیاسی و امنیتی است و باید در برابر توطئه های دشمن هوشیار بود.

حجت الاسلام هاشمی دانشجویان را سرمایه های مملکت دانست و گفت: دانشجویان باید مطالبه گر باشند و با حفظ چارچوب ها به پشتوانه امام راحل و رهبری آزادانه سخنان خود را بیان کنند، اما باید مرز بین اعتراض با اغتشاش مشخص باشد.

وی به وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری اشاره کرد و گفت: امروز همه ما مطالبه گر رفع مشکلات و برخورد با اختلاس ها هستیم اما باید چارچوب ها را حفظ کرد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه دانشگاه ظرفیت های بزرگی دارد و از این ظرفیت باید برای ادامه راه انقلاب استفاده شود، اظهارکرد: از این ظرفیت باید در راه اسلام، قرآن، انقلاب و صحنه زیبای معلمی استفاده شود.

وی تأکید کرد: باید از تریبون آزاد دانشگاه ایستادگی پای انقلاب، امام، ولایت و رهبری و آرمان های انقلاب و شهدا را به گوش دنیا برسانیم.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات