۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۷۲۳۰۱۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اغتشاشات مقدمه عملیات تروریستی و از بین بردن امنیت کشور است

اغتشاشات مقدمه عملیات تروریستی و از بین بردن امنیت کشور است
لرستان- حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه این اغتشاشات مقدمه عملیات تروریستی و از بین بردن امنیت کشور است، گفت: گرفتار توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: شعار ۱۳ آبان مبنی بر ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی است  و مبارزه با استکبار  و نظام سلطه پایه و اساس شرعی، عقلی، منطقی و خردمندانه دارد.

وی آمریکا از سال‌های گذشته به دنبال غارت ثروت و منابع ایران بوده و هست و نباید فراموش کرد که پشت صحنه کشتار ملت و غارت ثروت ایران آمریکا بوده و هست و کسانی که این را متوجه نمی‌شوند، باید در عقل و فهم علمی و اندیشه خود تجدید نظر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دولت استکباری به دنبال نابودی ملت ایران است، تصریح کرد: جنایات آمریکا بیش از آن است که در این زمان کوتاه گفته شود.

وی با بیان اینکه امروز در این موقعیت گویا در سال ۵۷ هستیم، گویی در شب‌های عملیات برای دفاع در برابر هجوم دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوان و دانشجویان ما از کینه و دشمنی آمریکا و در برابر سیل آفات‌ها باید به سلاح ایمان و صبر مسلح باشند.

امام جمعه خرم آباد عنوان کرد: اگر کسانی در درون و بیرون دانشگاه به اموال عمومی خسارت وارد کنند و علیه اعتقاد مذهبی سخنان رکیک را به زبان بیاورند، ما با آن‌ها مخالف هستیم.

کسانی که دانشگاه را برای اغتشاش و آشوب می‌خواهند؛ این را تحمل نخواهیم کرد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: دانشگاه و کلاس درس نردبانی برای پیشرفت است و کسانی که دانشگاه را برای اغتشاش و آشوب می‌خواهند؛ این را تحمل نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: دختران و زنان ایران اسلامی پوشش اسلامی را همچون گذشته با افتخار محکم در بر بگیرید و اگر کسی بخواهد به پوشش شما تعرض کند، دستش قطع خواهد شد.

حجت لاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: شعار زن، زندگی، آزادی شعاری فریبکارانه بوده پشت این شعار همان برنامه‌های فاسدی است که غرب خود به آن گرفتار شده است.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت هوشیاری و آگاهی نسل جوان و نوجوان در برابر دسیسه های دشمن تأکید کرد و گفت: جوانان انقلابی نباید در دام دشمن بیفتند و به اغتشاشات دامن نزنند که این آشوب ها مقدمه عملیات تروریستی است. /9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات