۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۲۱۳۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رسانه های داخلی تقویت شوند

رسانه های داخلی تقویت شوند
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت تقویت رسانه های داخلی، گفت: این مهم مانع نفوذ سلطه گران و رسانه‌های معاند می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، با گرامیداشت میلاد پیامبراسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: امروز دشمن جنگ رسانه ای به راه انداخته و در حوادث اخیر هزاران دروغ از رسانه های معاند منتشر شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه رسانه ها فقط وسیله ای برای انعکاس رویدادها نیستند و می توانند ابزاری برای تحمیل راهبردهای نظام سلطه باشند، افزود: تقویت کانال های داخلی در انعکاس اخبار واقعی نقش بسزایی دارند.

ضرورت هوشیاری بانوان در برابر توطئه های بی حجابی و رواج بدحجابی دشمن

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه رواج بی بند و باری خاطرنشان کرد: حضور انقلابی بانوان و حمایت از انقلاب اسلامی و حمایت از حجاب و عفاف و شرافت و کرامت چشمگیر بود و این حضور و هوشیاری بانوان همچنان ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه همانطور که در بازدارندگی نظامی و دفاعی خودکفا شدیم، تصریح کرد: اکنون نیز زمان آن رسیده است که در قدرت نرم و نگاه به درون کشور به سمت اقتدار رسانه ای درون کشور حرکت کنیم و از این طریق با تقویت کانال های داخل کسب و کار مردم از رونق کافی برخوردار باشد و مکارم و فضیلت های اخلاقی در جای خود مصون و محفوظ باشند.

دشمن آسیب به نظم و امنیت و معیشت مردم را هدف قرار داده است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ممانعت از پیشرفت علمی، و آسیب به نظم و امنیت و معیشت مردم است، گفت: توجه کامل به معیشت مردم یک امر مهمی است و این در حالی است که مردم در چند ماه اخیر به لحاظ معیشتی در تنگنای فراوان قرار گرفتند و کالاهای مورد نیاز بیش از حد گران شد.

گرانی ها جو روانی و بستری برای سوءاستفاده دشمنان ایجاد می کنند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه جو روانی و بستری برای سوءاستفاده دشمنان ایجاد می کنند، گفت: هر برنامه ای که می خواهد اجرا شود باید مسوولان دقت کنند که سفره مردم کوچک نشود.

زیرساخت های لازم برای فعالیت روشندلان فراهم شود

وی در بخش دیگری از سخنانش به روز عصای سفید اشاره و عنوان کرد: برخی از افراد نابینا و کم بینا استعدادهای بی نظیری دارند که حتی افراد بینا نتوانستند به این موفقیت ها دستیابی داشته باشند و همچنین زیرساخت ها و ظرفیت های مورد نیاز برای فعالیت این افراد باید فراهم شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات