۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۷۲۳۰۰۷
استاد حوزه‌ علمیه:

جوانان و نوجوانان نماد بصیرت و امید هستند

جوانان و نوجوانان نماد بصیرت و امید هستند
لرستان- حجت الاسلام انواری با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نماد بصیرت و امید هستند، گفت: نسل امروز باید در مکتب ولایت دشمن را بشناسند و فریب توطئه های استکبار را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام صادق انواری، ظهر امروز در سخنرانی ۱۳ آبان ماه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به احساساتی که این روزها در برخی جوانان غلبه کرده است، گفت: فرق ۱۳ آبان را در آن سال و برخی جوانانی که در قربانگاه فضای مجازی زخمی و یا ذبح شده اند، راه ابراز هیجانات جوانی اگر درست ترسیم شود عقلانیت است.

وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی از حرکت دانشجویان و دانش آموزان حمایت کردند و این شور و هیجان در مدار عقلانیت آمد و عقلی که حکومتش با شریعت و قرآن است.

حجت الاسلام انواری با بیان اینکه جوان نماد بصیرتی است که از بزرگسالان به جوانان رسیده است، ادامه داد: وقتی این جوانان لانه جاسوسی را فتح کردند و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از این حرکت پشتیبانی می کند یک حرکتی کاملا عقلانی بوده است.

جوانان فریب توطئه های دشمن را نخورند

استاد حوزه علمیه قم و سخنران حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پیام داده اند که مراقب باشید در دلسوزی ها با دشمن مخرج مشترک پیدا نکنید، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب جوانان امروز را چه آنان که مدافع حریم امنیت کشور هستند و چه آنانی که متاسفانه فریب خورده اند دعوت به عقلانیت می کند و این همان هدفی است که سید الشهدا(ع) برای آن به شهادت رسیدند.

وی تأکید کرد: باید در صف انقلاب دشمن واحد خود را بشناسیم، دشمنی که به فرمایش هبر معظم انقلاب دغدغه ایران اسلامی را ندارد و یقین دارد ایران قوی است و زن ایرانی عزت و افتخار دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات