۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۷۳۰۶۶۱

واکنش ۳ مداح به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان

واکنش ۳ مداح به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان
حسین طاهری، امیر عباسی و سیدجواد پرئی در فضای مجازی نسبت به مسمومیت دانش‌آموزان و هتاکی فردی به یک زن واکنش نشان دادند.

مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس کشور از اخبار مهم و حساسیت‌زای این روزهای ایران است. از آنجایی که بیشتر مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه رخ داده، افکار عمومی اهمیت بیشتری به موضوع داده است. اطلاع‌رسانی دقیق مسئولان در مورد علل این مسمومیت‌ها و لزوم دستگیری و برخورد با عاملان یا دلایل ماجرا، برخورد با فرد هتاک به یک زن مقابل مدرسه دخترانه‌ای در تهران از مطالبات این روزهای مردم به خصوص در فضای مجازی است.

۳ کاری که مسئولان باید انجام دهند

۳ تن از مداحان کشور نیز به این اتفاق واکنش نشان دادند و مطالبی را برای تنویر افکار عمومی بیان کردند. حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) با راه‌اندازی یک مطالبه عمومی در توئیتر نوشت: «آقایان مسئول! امروز انجام ‌این‌ سه ‌کار ‌بر شما ‌‌‌واجب‌ است: ۱ـ شناسایی‌ و دستگیری عوامل و توضیح کامل درباره موضوع مسمومیت دانش‌آموزان ۲ـ دستگیری فردی که در روز روشن یک‌ زن ‌را مقابل‌ درب‌ مدرسه‌ای‌ مورد ضرب‌ و شتم‌ قرار داده است ۳ـ محاکمه علنی عاملان هر دو جنایت…!

حماقت و نفاق، مداح و خواننده و بازیگر نمی‌شناسد

امیر عباسی مداح اهل بیت(ع) هم طعنه‌ای به آن‌هایی زده است که از این آب گل آلود به دنبال ماهی گرفتن هستند و اهداف سیاسی خود را پیگیری می‌کنند. او نوشته است: «همین‌هایی که الآن دارند می‌گن چرا بچه‌ها رو مسموم کردین فردا اگه دستگاه‌های امنیتی افراد خاطی رو بگیرن و حکم مفسد فی‌الارض بخواد اجرا بشه، توییت می‌زنن اعدام نکنید؛ کلاً معلوم نیس اینا با خودشون چند چندن؛ حماقت و نفاق، مداح و خواننده و بازیگر هم نمی‌شناسه»

فرد هتاک را ادب کنید

سیدجواد پرئی مداح اهل بیت (ع) و شاعر آئینی نیز در خصوص فرد هتاک به یک زن در این ماجرا نوشت: «یا پول گرفته برای شبکه معاند خشونت علیه زن رو به تصویر بکشه یا یه خوک وحشی برای تأمین امنیت به کار گرفته شده دستگاه‌های امنیتی یا ضرب‌الاجل حدود رو اجرا می‌کنن، یا با سکوت عدالت و باطن مقدس و مظلوم انقلاب اسلامی ذبح می‌شه اگه نمی‌تونید ادب کنید‌، مردم ۲۲ بهمن می‌تونن»

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات