۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۷۳۰۷۹۴
مدیر کانون‌های خدمت رضوی منطقه کاشان:

زائر اولی‌های کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند

زائر اولی‌های کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند
اصفهان – جهان دار گفت: به همت کانون تخصصی زیارت مرکز مدیریت کانون‌های خدمت رضوی این منطقه کاشان کاروان زائر اولی‌های کاشان به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، محمد جهان دار صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان زائر اولی‌های کاشان به مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک نیمه شعبان میلاد با برکت امام زمان(عج) گفت: در آستانه نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام زمان(عج) زائر اولی‌های کاشان در قالب یک کاروان ۴۴ نفره به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) توفیقی است که برخی به دلیل مشکلات مالی از این توفیق محروم هستند و این اتفاق مبارک با همت خیرین محترم منطقه کاشان و با مشارکت بنیاد کرامت آستان قدس رضوی محقق می‌شود.

جهان دار گفت: زائران بعد از ورود به مشهد مقدس در زائر شهر رضوی اسکان داده می‌شوند و طی مدت ۴ روز اقامت، مهمان سفره با کرامت علی بن موسی الرضا(ع) می‌شوند.

به گفته وی وسیله حمل و نقل درون شهری نیز برای مهمانان حضرت رضا(ع) آماده و در نظر گرفته شده است تا به بهترین شکل مهمانان امام هشتم تکریم شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی کاشان یادآور شد: این سفر معنوی توفیقی است تا زائر اولی‌ها به مشهد مقدس اعزام شده و از برکات این امام رئوف برخوردار شوند.

جهان دار تأکید کرد: این سفر معنوی خوان گسترده امام رئوف به مردم است که تلاش می‌شود تا در طول سال با شناسایی افراد واجد شرایط زیارت اولی‌ها در مناطق مختلف، شرایط حضورشان در مشهد مقدس و زیارت بارگاه امام هشتم فراهم شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات