۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۳۰۹۹۳
حجت الاسلام والمسلمین مومنی:

حضور پرشور ملت در جشن های نیمه شعبان خاری در چشم دشمنان است

حضور پرشور ملت در جشن های نیمه شعبان خاری در چشم دشمنان است
استاد حوزه علمیه قم گفت: در ایام نیمه شعبان مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا جمکران مملو از جمعیت بوده که این حضور خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در اجتماع زائران مسجد مقدس جمکران همزمان با شام ولادت امام عصر(عج) اظهار کرد: برخی ها نمی خواهند نعمت های الهی را ببینند در حالی که انسان نسبت به نعمت های خداوند در روز قیامت باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه خداوند در برابر رحمت خود چیزی از بندگان مطالبه نمی کند، بیان کرد: کجای عالم مثل ایران بیرق حجت ابن الحسن(ع) اینگونه برافراشته است؟ هیچ کجای عالم بیرق اهل بیت(ع) مانند ایران برافراشته نیست و باید قدردان و شاکر بود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن تلاش بسیاری داشت تا حضور مردم در نیمه شعبان را از رونق بیاندازد، تاکید کرد: مردم در مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در تمام ساعات این دو روز حضور گسترده ای داشتند.

وی تاکید کرد: در شام نیمه شعبان مسیر حرم حضرت معصومه(س) تا جمکران مملو از جمعیت بوده که این حضور خاری در چشم دشمنان است و این حرکت پرشکوه نیز گامی در مسیر اهل بیت(س) است.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی با بیان اینکه یکی از نعمت های باطنی نعمت ولایت محمد و آل محمد(ص) است، تصریح کرد: شیعیان واقعی در مسیر ولایت اهل بیت(ع) بخشش داشته و از یکدیگر دستگیری می کنند.

وی با بیان اینکه باید محبت در جامعه حاکم شده و در آستانه ماه مبارک رمضان باید از کدورت ها دوری کنیم، گفت: زحمات شبانه روزی از سوی مدیران جمکران، خادمان و شیفتگان امام عصر(عج) برای استقبال از زائران مسجد مقدس جمکران انجام شده و موکب های بسیاری در مسیر برپا شده است که از همه کسانی که در این مسیر تلاش کرده اند قدردانی می کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند چرا که مردم پای انقلاب و نظام ایستاده اند، گفت: شان مردم ما بالاتر از اینهاست چرا که مملکت ما یقینا تحت اشراف حضرت حجت بن الحسن(ع) است.

ارسال نظرات